Konsultavimas: (8 5) 2193144 ,

Rinkodara ir globalus verslas (anglų k.)

Padalinys Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas Trukmė  4 metai
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba Studijų forma Nuolatinės dieninės studijos
Studijų kryptis (šaka) Vadyba Studijų programos kreditai 240
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos bakalauras Metinė studijų kaina (2019)

2400 EUR

Vadybos studijų programos šaka, skirta siekiantiems gebėti analizuoti ir valdyti rinkodaros išteklius globalaus verslo aplinkoje. Studentai turi galimybę įsigilinti į rinkodaros valdymo, mažmeninės rinkodaros ir vadybos, tarptautinio reklamos verslo ir kitus dalykus. Šios specializacijos studentai įgis specifinių žinių apie šiuolaikinių komunikacijos priemonių įvairovę, vartotojų poreikių vertinimo galimybes analizuodami tarptautinių verslo kompanijų pavyzdžius.

Rinkodarą ir globalų verslą studijuoti Vilniaus universitete verta:                                                                                       

                       Absolventai dirba:
  • dvejus metus galima studijuoti užsienio universitetuose: vienerius pagal Erasmus+ sutartį, o antruosius – pagal dvišales sutartis tokiose šalyse kaip Australija, JAV, Korėja ir pan.;
                         
  • Bored Panda;
  • tai kūrybiškumą ugdanti studijų programa, suteikianti žinių marketingo specialistams, norintiems pradėti savoverslą ar ieškantiems galimybių plėtoti verslą globaliame kontekste;

 
  • L’Oreal;                                                                                                                                          
  • galima pasirinkti kinų kalbos ir kultūros bei rusų kalbos ir kultūros gretutines studijas;
 
  • Euromonitor International;
   
  • Western Union.
     
     

„Studijos buvo nelengvos, bet labai įdomios ir kokybiškos – čia gavau puikų startą tolesnėms magistro studijoms ir darbinei veiklai vienoje stambiausių, žinomiausių Skandinavijoje ir Europoje bendrovių. Smagu prisiminti, kaip kartais murmėdavome, kam reikia tiek teorinių žinių, bet pradėjusi dirbti turėjau „atsiprašyti“ užrašų – supratau, koks svarbus tvirtas teorinis žinių pagrindas sėkmingai praktinei veiklai.“

Otilija Gaižauskaitė-Buch, SVITZER A/S A. P. Moller-Maersk Group (Danija) Pirkimų departamento vadovė

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos