Akademinis konsultavimas: (8 5) 2193144 ir

Rinkodara ir integruota komunikacija

Padalinys Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas Trukmė  1,5 metų
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba Studijų forma Nuolatinės dieninės (NL)
Studijų kryptis (šaka) Rinkodara Studijų programos kreditai 90
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos magistras 2018 m. metinė studijų kaina

Lietuvių k. - 2520 Eur

Anglų k. - 2900 Eur

Studijų programa vykdoma lietuvių ir anglų kalbomis.

Dėmesio! Stojant į šią studijų programą yra laikomas motyvacinis vertinimas.

Priėmimo sąlygos ir reikalavimai

Į studijas konkurso tvarka priimami asmenys, baigę visų sričių (visų krypčių) pirmosios pakopos universitetines, profesines bakalauro studijas bei papildomąsias studijas Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakultete. Stojantieji turi būti išklausę ne mažiau kaip 20 kreditų iš ekonomikos teorijos, vadybos, rinkodaros bei kitų dalykų pasirinktinai iš ekonomikos bei verslo ir vadybos krypčių.

Stojantieji į „Rinkodarą ir integruotą komunikaciją“ programą stojamųjų egzaminų ir motyvacijos vertinimo tvarkaraštyje nurodytomis datomis privalo atvykti į motyvacinį pokalbį. Stojantiesiems į programos variantą anglų kalba, motyvacinis pokalbis vyks anglų kalba. Motyvacinio pokalbio tyrinys yra patalpintas adresu www.evaf.vu.lt .

Priėmimo sąlygos nurodomos Konkursinio balo sandaros lentelėje.

Studijų programos tikslas

Rengti aukščiausios kvalifikacijos marketingo ir integruotos komunikacijos specialistus, gebančius išsamių tyrimų pagrindu įvertinti rinkos ir įmonės situaciją, pagal verslo specifiką ir įmonės padėtį rinkoje parengti ir įgyvendinti tinkamiausias marketingo ir integruotos komunikacijos strategijas.

Studijų programos planas

Numatomi studijų rezultatai (studijų programos siekiniai)

Absolventas turėtų gebėti tinkamiausiais metodais rinkti marketingo ir komunikacijos sprendimams reikalingą informaciją, ją naudoti strateginiams ir taktiniams uždaviniams spręsti; kurti ir įgyvendinti verslo ypatumus atitinkančias marketingo strategijas; mokėti valdyti integruotos komunikacijos priemonių visumą, siekdamas įmonių tikslų.

Tolimesnių studijų galimybės

Norintys dirbti mokslo tiriamąjį arba pedagoginį darbą magistrai tęsia studijas doktorantūroje arba savarankiškai gilina savo žinias ir profesinius įgūdžius.

Profesinės veiklos galimybės

Marketingo ir integruotos komunikacijos specialistai dirba vadybininkais arba analitikais viduriniojoje ar aukštesniojoje įmonių valdymo grandyje. Jie reikalingi:

  • - marketingo bei komunikavimo padaliniuose;
  • - specializuotose rinkos tyrimo įmonėse;
  • - integruotos komunikacijos, viešųjų ryšių ir reklamos agentūrose.
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos