Marketingas ir pardavimų vadyba

Sukurta: 14 kovo 2019

Scope2x

Padalinys
Kauno fakultetas

Scope2x

Krypčių grupė
Verslo ir viešoji vadyba

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Rinkodara

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Verslo vadybos magistras

Scope2x

Trukmė
2 metai

Scope2x

Studijų forma
Nuolatinės dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
120

Scope2x

Metinė studijų kaina
4 384 EUR

Programa skirta ugdyti aukščiausio lygmens rinkodaros specialistus, gebančius prisitaikyti prie dinamiškos globalios verslo rinkos. Programoje derinamos naujausios teorinės žinios bei atradimai su šiuolaikinio verslo tendencijomis bei technologijomis.

Studijų metu mokoma kritiškai vertinti ir taikyti klasikines ir modernias rinkodaros ir pardavimų vadybos teorijas ir koncepcijas rinkodaros ir pardavimų organizavimo problemoms spręsti, tinkamai parengti ir įgyvendinti prekių ženklo, reklamos, rinkodaros komunikacijos valdymo, logistikos, vartotojų elgsenos ir pardavimų vadybos projektus, reikalingus organizacijos rinkodaros ir pardavimų strateginiams tikslams pasiekti.

MA Užduok rūpimus klausimus mentoriui 1200x300

Kodėl ši programa?

  • Verslo procesus diegiančių įmonių specialistams skirta programa, kurioje dominuoja rinkos naujovės programoje studijuoja jau įmonių procesų valdymo patirties turintys studentai.

  • Išmoksite suprasti kodėl procesų valdymas yra svarbus šiandieninėje organizacijoje ir kartu vertinti kaip padaryti procesus efektyvesniais, akseleruojančiais organizacijos rezultatus.

  • Jums suteikiama galimybė studijuoti, derinant studijas su darbu.

  • Studijos organizuojamos pagal modulinį tvarkaraštį, suteikiant galimybę susikoncentruoti į vieną dalyką ir panaudoti laiką studijoms maksimaliai.

Karjera

  • Verslo procesų analitikas. Įvairiapusės verslo procesų žinios sudarys pagrindą sėkmingai verslo procesų analitiko karjerai.

  • Projektų vadovas. Dėl studijose įgytų žinių ir tarptautinių projektų valdymo įgūdžių tapsite darbo rinkoje paklausiu projektų vadovu.

  • Verslo procesų vadovas. Holistinis požiūris į verslo procesus, gebėjimas strateguoti ir priimti pamatuotus sprendimus parengs šiam perspektyviam karjeros keliui.

Saulė„Sėkmingai ir sklandžiai baigiau pirmosios pakopos studijas Kauno fakultete, todėl nedvejodama pasirinkau fakultete vykdomą magistrantūros studijų programą Marketingas ir pardavimų vadyba. Mane sudomino tai, kad studijų metu yra ugdomas kritinis mąstymas, gebėjimas priimti argumentuotus sprendimus tiek komandoje, tiek individualiai, skatinamas vadovavimo įgūdžių ugdymas.
Esu patenkinta magistrantūros studijų pasirinkimu, nes paskaitų metu su profesionalais nagrinėjame realias situacijas, esame skatinami išreikšti savo kūrybiškumą, diskutuoti, priimti efektyviausius pardavimo vadybos, marketingo sprendimus. Taip pat ugdome kompetencijas, kurios pravers, jei planuojame dirbti tarptautinėje komandoje.“

Programos pirmojo kurso studentė, UAB „Kauno autobusai“ viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė