Prekės ženklo auditas

Sukurta: 15 sausio 2019
Padalinys: Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas
Raktažodžiai: Prekės ženklas, prekės ženklo strategija situacijos įvertinimas, rinkodaros tyrimai

Prekės ženklo auditas apima vidinės ir išorinės (rinkoje jau esančią ar planuojamą įvesti) prekės ženklo/ ženklų situacijos įvertinimu.

Jos yra pagrįstos prekės ženklo auditu (esamos/planuojamos prekės ženklo strategijos vertinimas, rinkos rodikliai identifikavimas ir analizė, rinkos segmentų ir konkurencinės situacijos analizė), esant poreikiui, taip pat papildomais vidiniais ir išoriniais tyrimais.

Kontaktinis asmuo:

Partnerystės ir projektų prodekanas Gediminas Rumšas
Vilniaus universitetas, Saulėtekio al. 9, II r., 408 kab., Vilnius
Tel. +370 5 236 6077, el. paštas .