Outlook naudotojams:

Prisegame instrukciją, kaip galite sukonfigūruoti Outlook aplikaciją su Exchange pašto serveriu (ją taip pat galite rasti adresu https://santaka.vu.lt/x/HwAeAg).  

Esant nesklandumams pagalbos kreipkitės į lokalų IT administratorių.

Po perkėlimo senos katalogų rūšiavimo taisyklės nebeveiks, jas teks susikurti.

Parašą reiktų nustatyti iš naujo (migracijos metu jis nėra ištrinamas, bet tampa neaktyvus).

Naršyklės naudotojams, naudojantiems webmail.vu.lt ar web2mail.vu.lt:

Junkitės į https://exchange.vu.lt , seni laiškai bus perkelti migracijos metu.

Mobiliajame įrenginyje:

Paštą galite susikonfigūruoti Microsoft Outlook aplikacijoje pagal prisegtą instrukciją (ją taip pat galite rasti adresu https://santaka.vu.lt/x/SAAeAg).

Svarbu: siekiant išvengti migravimo nesklandumų, migracijos metu (penktadienį ir savaitgalį) nekeiskite slaptažodžio E. tapatybių valdymo sistemoje https://id.vu.lt , o naudodami https://exchange.vu.lt naudokite tik anglų kalbą. Po migracijos kalbą galėsite pasikeisti į lietuvių ar kitą norimą kalbą.

Jei po migracijos nepavyksta prisijungti prie https://exchange.vu.lt paslaugos dėl neteisingo naudotojo ar slaptažodžio, rekomenduojame atlikti registraciją https://id.vu.lt puslapyje, ir pabandyti prisijungti po dešimties minučių.

Kilus klausimams arba nepavykus prisijungti prie el. pašto, prašome kreiptis į lokalų IT administratorių arba tel. (+370 5) 236 6200.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku