Anglistika (kalbotyra), (ištęstinės studijos, anglų k.)

Sukurta: 26 vasario 2020

Scope2x

Padalinys
Filologijos fakultetas

Scope2x

Krypčių grupė
Humanitariniai mokslai

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Filologija pagal kalbą

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Humanitarinių mokslų magistras

Scope2x

Trukmė
3 metai

Scope2x

Studijų forma
Ištęstinės, dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
120

Scope2x

Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
3 511 EUR

Anglistikos (kalbotyros) specializacijos tikslas – rengti anglų kalbotyros specialistus, išmanančius šiuolaikines kalbotyros kryptis ir lingvistinių bei tarpdisciplininių tyrimų metodus, gebančius savarankiškai analizuoti ir kūrybiškai spręsti su anglų kalbos vartosena ir aktualijomis susijusias problemas bei pasirengusius dirbti mokslo tiriamąjį ir pedagoginį darbą švietimo ir mokslo įstaigose.

Programa ugdo sąmoningas asmenybes, suvokiančias kultūros analitikų ir visuomenės kritikų atsakomybę ir skirtingų kultūrinių tradicijų visuomenės palikimą bei gebančias vertinti šiuolaikinę kultūrinę įvairovę.

Visi studijų dalykai dėstomi anglų kalba.

Kodėl ši programa?

  • Anglistikos studijų programos tikslas – rengti savarankiškus, kūrybiškus ir nusiteikusius nuolat mokytis anglų literatūros, kultūros ir kalbotyros specialistus, kurių veiklos laukas – su kalbos, literatūros ir kultūros aktualijomis susijęs darbas visuomenės kultūrinės komunikacijos erdvėje (žiniasklaidoje, leidyboje, kultūros organizacijose), taip pat mokslo tiriamasis ir pedagoginis darbas švietimo ir mokslo įstaigose.

Karjera

  • Anglistikos absolventų karjeros perspektyvos – akademinė sritis (moksliniai tyrimai, kalbos ir kalbotyros dėstymas aukštosiose mokyklose) ir praktinis žinių taikymas (vertimas, terminologija, leksikografija, leidybinė veikla, darbas įvairiose valstybinėse institucijose ir visuomeninėse organizacijose). Be to, absolventai gali dirbti plačiajai visuomenei skirtose literatūros leidyklose; mokslinėje, profesinėje ir kultūrinėje žiniasklaidoje, žiniasklaidos ar reklamos srityse.

  •  Darbdavių interesus atitinka absolventų analitiniai bei interpretaciniai gebėjimai, kritinis mąstymas, dalykinės kompetencijos (gebėjimas kurti mokslinius ir profesinius tekstus ir kt.).