Lietuvių filologija ir reklama: kūrybiškumo ir skaitmeninės retorikos studijos

Sukurta: 07 gruodžio 2012

Scope2x

Padalinys
Kauno fakultetas

Scope2x

Krypčių grupė
Humanitariniai mokslai

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Filologija pagal kalbą

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Humanitarinių mokslų bakalauras

Scope2x

Trukmė
4 metai

Scope2x

Studijų forma
Nuolatinės dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
240

Scope2x

Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
3 836 EUR

Tarpdalykinės studijų programos specializacija – kūrybiškumo ir skaitmeninės retorikos studijos skirta ugdyti retorines įvairių žanrų ir stilių skaitmeninių diskursų analizės ir kūrimo kompetencijas. Programa išsiskiria ugdomais gebėjimais valdyti paveikaus skaitmeninio teksto kūrimo instrumentus. Studentai lavina kūrybinio mąstymo įgūdžius, įgyja žinių ir ugdosi gebėjimus (de)konstruoti informacinę teksto struktūrą, perprasti įtaigaus ir efektyvaus diskurso organizavimo funkcijas, verbalinius ir vizualiuosius kodus. Programos absolventai išmano kalbos sistemos ir vartosenos ypatumus, suvokia literatūros tekstų ir kultūrinių kontekstų sąsajas, supranta būtinąsias retorinio poveikio sąlygas, geba kurti įtaigius skaitmeninius (animuotus, vaizdinius, garsinius, tekstinius) diskursus.


  • Nuo antrojo studijų semestro galėsite pasinaudoti nauja individualiųjų studijų galimybe – pasirinkti dalį (nuo 10 iki 25 proc.) studijų dalykų, kurie bus integruoti į jūsų studijų programą. Šia galimybe pasinaudoti galės visi, 2023 m. įstoję į bet kurią Vilniaus universiteto bakalauro ar vientisųjų studijų programą. Daugiau informacijos rasite čia.

 

Pedagogika baneriai mobile v2 03 400x156

Kodėl ši programa?

  • Programa apima kūrybiškumo, kalbos, literatūros ir skaitmeninės retorikos studijas;

  • rengiami profesionalai, suvokiantys būtinąsias retorinio poveikio sąlygas – efektyvaus ir įtaigaus skaitmeninio turinio kūrimo principus;

  • paskaitas skaito ne tik Universiteto dėstytojai, bet ir vertingos patirties turintys (skaitmeninio) turinio kūrėjai, kritikai, rinkodaros specialistai;

  • dalinių studijų ir praktikos galimybės užsienio šalyse (pagal ERASMUS+ ar kitas programas);

  • išplėtotas praktikos institucijų tinklas, apimantis rinkodaros, MarTech, ryšių su visuomene, komunikacijos, žiniasklaidos, leidybos, kultūros ir kt. sričių įmones ir institucijas ir užtikrinantis praktikos veiklų įvairovę.

Karjera

  • Skaitmeninės rinkodaros, MarTech, reklamos, viešųjų ryšių, medijų srityje, žiniasklaidoje (PR Service, UAB „Baltic RED“, MB „Ryški reklama“, Whatabout.agency, UAB „Verslo įvaizdžio studija“, UAB „Media bitės“, UAB „Strateginiai partneriai“, 15min, delfi.lt);

  • kultūros, švietimo ir mokslo įstaigose (Maironio lietuvių literatūros muziejus, „Pegaso“ knygynas; universitetai, kolegijos, Lietuvių kalbos institutas);

  • leidyklose, redakcijose, spaustuvėse (Alma Littera, UAB „Jotema“, AB „Terra Publica“, UAB leidykla „Flintas“, UAB „Vitae Litera“, UAB spaustuvė „Morkūnas ir Ko“);

  • verslo, valstybinėse institucijose ir organizacijose;

  • kūrybinės komunikacijos srityje (užsakomųjų tekstų ir grožinės literatūros kūrėjai, socialinių medijų kūrybininkai, socialinių tinklų nuomonės formuotojai, žurnalistai, redaktoriai, vertėjai).

Saulė„RETORIKA teikia instrumentų efektyviai ir efektingai įžodinti ir įvaizdinti mus supantį pasaulį – tapti įtaigaus, autentiško, unikalaus turinio kūrėjais. Ką Jums siūlome? Įvaldyti kuriančią retorikos energiją:
kurti įtraukų skaitmeninį turinį: paveikius, turiningus, prasmingus, žadinančius emocijas ir skatinančius veikti diskursus;
užmegzti ryšį su adresatu, sužadinti, išlaikyti ir valdyti jo dėmesį;
išreikšti ir formuoti argumentuotą, atsakomybe ir kritine žiūra paremtą nuomonę.
Lietuvių filologijos ir reklamos: kūrybiškumo ir skaitmeninės retorikos studijų specializacija suteikia galimybę nerti į intelektualių, dinamiškų, netgi provokatyvių studijų vandenyną ir patirti tapsmo žaismingu profesionalu nuotykį.”


Doc. dr. Eglė Gabrėnaitė, studijų programos dėstytoja

Saulė„Gyvename sparčiai kintančiame pasaulyje, kuris reikalauja greitų ir lanksčių sprendimų, kūrybiškų idėjų bei skaitmeninių įgūdžių. Todėl, manau, kad „Lietuvių filologija ir reklama: kūrybiškumo ir skaitmeninės retorikos studijos“ yra inovatyvi ir į šiuolaikinius rinkos poreikius orientuota programa.”


Agnė Vaitkutė – VU Kauno fakulteto Lietuvių filologijos ir reklamos absolventė. Po bakalauro studijų žinias gilino magistrantūroje ir įgijo reklamos vadybos diplomą. Šiuo metu dirba socialinių tinklų reklamos agentūroje „Instakademija“.

Saulė„Kūrybiškumas man yra neatsiejamas nuo smalsumo, intuicijos, plataus ir atviro žvilgsnio į pasaulį, į kasdienybę. Būtent – manau, kad labai svarbu kūrybiškumą puoselėti įvairiose srityse, ir profesiniame, ir asmeniniame gyvenime. Aš jaučiuosi kūrybiškiausia, kai vaikštau miške, ir leidžiu sau kvėpuoti pilna krūtine, o galvoje sukasi galimi didžiųjų gyvenimo mįslių sprendimai.“


Lina Buividavičiūtė, VU Kauno fakulteto Lietuvių filologijos ir reklamos absolventė, dėstytoja, poetė, tekstų autorė, kultūros apžvalgininkė