Lietuvių filologija ir reklama: kūrybiškumo ir skaitmeninės retorikos studijos
|
|
Padalinys Kauno fakultetas |
|
|
Krypčių grupė Humanitariniai mokslai |
|
|
Studijų kryptis (šaka) Filologija pagal kalbą |
|
|
Kvalifikacinis laipsnis Humanitarinių mokslų bakalauras |
|
|
Trukmė 4 metai |
|
|
Studijų forma
Nuolatinė
|
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 108 EUR
|
Tarpdalykinė studijų programa ugdo įvairių žanrų ir stilių skaitmeninių medijų kūrimo ir analizės kompetencijas. Programa lavina kūrybinio mąstymo įgūdžius, gebėjimus kūrybai pasitelkti DI įrankius, kurti paveikų skaitmeninį (animuotą, vaizdinį, garsinį, tekstinį) turinį, rašyti, redaguoti tekstus, parengti tekstą spaudai, rengti ir įgyvendinti projektus.
Programos absolventai išmano kalbos sistemos ir vartosenos ypatumus, retorinio poveikio principus, suvokia literatūros tekstų ir globalių kultūrinių kontekstų sąsajas ir šiuos gebėjimus taiko praktinėje kūrybinėje veikloje.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
|
|
|
Studijų programos absolventė Agnė Vaitkutė, socialinių tinklų reklamos agentūros „Instakademija“ projektų asistentė |
|
|

„RETORIKA teikia instrumentų efektyviai ir efektingai įžodinti ir įvaizdinti mus supantį pasaulį – tapti įtaigaus, autentiško, unikalaus turinio kūrėjais. Ką Jums siūlome? Įvaldyti kuriančią retorikos energiją:
„Verslų ir organizacijų vadyba reikalauja greitų ir lanksčių sprendimų, kūrybiškų idėjų bei skaitmeninių įgūdžių. Todėl, manau, kad ši studijų programa yra inovatyvi ir orientuota į šiuolaikinius rinkos poreikius.”
„Kūrybiškumas man yra neatsiejamas nuo smalsumo, intuicijos, plataus ir atviro žvilgsnio į pasaulį, į kasdienybę. Būtent – manau, kad labai svarbu kūrybiškumą puoselėti įvairiose srityse – ir profesiniame, ir asmeniniame gyvenime. O studijų patirtis universitete atveria ne vieną langą į kultūros, literatūros, kalbos, žinių pasaulį.“