Lietuvių filologija ir reklama: turinio kūrimas ir rinkodara

Sukurta: 04 gegužės 2012

Scope2x

Padalinys
Kauno fakultetas

Scope2x

Krypčių grupė
Humanitariniai mokslai

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Filologija pagal kalbą

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Humanitarinių mokslų bakalauras

Scope2x

Trukmė
4 metai

Scope2x

Studijų forma
Nuolatinės dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
240

Scope2x

Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
3 836 EUR

Tarpdalykinės studijų programos specializacija – turinio kūrimas ir rinkodara apima ne tik lietuvių kalbos, literatūros ir jos kontekstų studijas. Programos išskirtinumas – dėmesys paveikiajai komunikacijai ir jos technologijoms. Studentai analizuoja lietuvių ir užsienio literatūros tekstus ir kontekstus, verbalinius ir vizualiuosius kodus reklamoje, gilinasi į turinio kūrimą ir rinkodarą. Būsimojo lituanisto studijų akiratyje yra prekių ženklų komunikacija, nuomonės formuotojų komunikacija, kūrybine rinkodara ir komunikacija. Be to, jie gilinasi į elektroninio verslo subtilybes, kuria ir vertina įvairių žanrų paveikiuosius (meninius, reklamos, SEO ir kt.) tekstus.


  • Nuo antrojo studijų semestro galėsite pasinaudoti nauja individualiųjų studijų galimybe – pasirinkti dalį (nuo 10 iki 25 proc.) studijų dalykų, kurie bus integruoti į jūsų studijų programą. Šia galimybe pasinaudoti galės visi, 2023 m. įstoję į bet kurią Vilniaus universiteto bakalauro ar vientisųjų studijų programą. Daugiau informacijos rasite čia.

 

Kodėl ši programa?

  • Visapusiškos studijos apima literatūrą, kalbotyrą, reklamą kaip kalbinį, vizualųjį, meninį, socialinį ir komercinį diskursą, paveikiąją komunikaciją bei jos technologijas;

  • rengiami profesionalai, gebantys analizuoti paveikiuosius tekstus bei vizualus, juos kurti, vykdyti turinio rinkodaros kampanijas;

  • paskaitas skaito ne tik Universiteto dėstytojai, bet ir didelę patirtį turintys publicistai, rašytojai, literatūros kritikai, rinkodaros specialistai;

  • dalinių studijų ir praktikos galimybės užsienio šalyse (pagal ERASMUS+ ar kitas programas);

  • išplėtotas praktikos institucijų tinklas, apimantis rinkodaros, ryšių su visuomene, komunikacijos, žiniasklaidos, leidybos, kultūros ir kt. sričių įmones ir institucijas ir užtikrinantis praktikos veiklų įvairovę.

Karjera

  • Reklamos, rinkodaros, MarTech, viešųjų ryšių, medijų srityje, žiniasklaidoje (PR Service, UAB „Baltic RED“, MB „Ryški reklama“, Whatabout.agency, UAB „Verslo įvaizdžio studija“, UAB „Media bitės“, UAB „Strateginiai partneriai“, 15min, delfi.lt);

  • kultūros, švietimo ir mokslo įstaigose (Maironio lietuvių literatūros muziejus, „Pegaso“ knygynas; universitetai, kolegijos, Lietuvių kalbos institutas);

  • leidyklose, redakcijose, spaustuvėse (Alma Littera, UAB „Jotema“, AB „Terra Publica“, UAB leidykla „Flintas“, UAB „Vitae Litera“, UAB spaustuvė „Morkūnas ir Ko“);

  • verslo, valstybinėse institucijose ir organizacijose;

  • kūrybinės komunikacijos srityje (knygų autoriai, užsakomųjų tekstų kūrėjai, žurnalistai, redaktoriai, vertėjai).

Saulė„Lietuvių filologijos ir reklamos: turinio kūrimo ir rinkodaros programa puikiai atitinka skaitmeninės rinkodaros darbo rinkos poreikius. Svarbu, kad šioje programoje ugdomi specialistai, kurie gerai išmanytų komunikacijos skirtinguose socialiniuose tinkluose reikalavimus, be to, pasižymėtų geromis lietuvių kalbos rašybos, skyrybos ir stiliaus, bendrinės kalbos normų žiniomis. SEO rašytojai turi gerai išmanyti standartinių pranešimų spaudai, taip pat publicistinio stiliaus straipsnių, tinklaraščio įrašų, kitų svetainės turinio tekstų rengimo ypatumus. Socialinių tinklų ir kūrybos skyriuose reikia ne tik būti įgudusiu turinio kūrėju, bet taip pat kaip ir kitur, labai gerai jausti auditorijos pulsą, gebėti rašyti skirtingoms auditorijoms skirtingais stiliais, tonais. Taip pat reikia gebėti sukurti kartu su komanda ištisą komunikacijos strategiją, kuri dažnai dar ir išeina iš skaitmeninės rinkodaros ribų, t.y. įtraukiamos ir tradicinės rinkodaros priemonės bei kanalai.“

Loreta Varaniūtė, programos absolventė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about“ vidinės ir išorinės komunikacijos vadovė

Saulė„Džiaugiuosi pasirinkta studijų programa. Dėstomi dalykai įdomūs ir praktiški, dėstytojai itin rūpestingi, pagarbūs, o ir pati fakulteto aplinka jauki ir bendruomeniška. Šios turiningos studijos mane įkvepia, jaučiuosi drąsiai, motyvuotai ir su nekantrumu laukiu ateinančių semestrų.“

Karolina Ubartaitė, studijų programos studentė