Lietuvių filologija ir reklama: turinio kūrimas ir rinkodara
|
|
Padalinys Kauno fakultetas |
|
|
Krypčių grupė Humanitariniai mokslai |
|
|
Studijų kryptis (šaka) Filologija pagal kalbą |
|
|
Kvalifikacinis laipsnis Humanitarinių mokslų bakalauras |
|
|
Trukmė 4 metai |
|
|
Studijų forma
Nuolatinė
|
|
|
Studijų programos kreditai
240
|
|
|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 108 EUR
|
Tarpdalykinė studijų programa apima ne tik lietuvių kalbos, literatūros ir kultūros studijas, bet ir rinkodaros komunikaciją ir jos technologijas. Studentai stiprina lietuvių kalbos sistemos žinias ir literatūros išmanymą globaliame kultūros kontekste, gilinasi į propagandinės komunikacijos principus, prekių ženklų, nuomonės formuotojų, integruotosios rinkodaros komunikaciją, kūrybinę rinkodarą, elektroninio verslo technologijas, naratyvus skaitmeninėse medijose, lavina kūrybinio ir taikomojo rašymo gebėjimus, taiko DI, MarTech, grafinio dizaino įrankius reklamos kampanijų projektams rengti ir įgyvendinti.
|
Kodėl ši programa?
|
Karjera
|
|
Loreta Varaniūtė, programos absolventė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „What about“ vidinės ir išorinės komunikacijos vadovė |
|
Karolina Ubartaitė, studijų programos studentė |
„Lietuvių filologijos ir reklamos: turinio kūrimo ir rinkodaros programa puikiai atitinka skaitmeninės rinkodaros darbo rinkos poreikius. Svarbu, kad šioje programoje ugdomi specialistai, kurie gerai išmanytų komunikacijos skirtinguose socialiniuose tinkluose reikalavimus, be to, pasižymėtų geromis lietuvių kalbos rašybos, skyrybos ir stiliaus, bendrinės kalbos normų žiniomis. SEO rašytojai turi gerai išmanyti standartinių pranešimų spaudai, taip pat publicistinio stiliaus straipsnių, tinklaraščio įrašų, kitų svetainės turinio tekstų rengimo ypatumus. Socialinių tinklų ir kūrybos skyriuose reikia ne tik būti įgudusiu turinio kūrėju, bet taip pat kaip ir kitur, labai gerai jausti auditorijos pulsą, gebėti rašyti skirtingoms auditorijoms skirtingais stiliais, tonais. Taip pat reikia gebėti sukurti kartu su komanda ištisą komunikacijos strategiją, kuri dažnai dar ir išeina iš skaitmeninės rinkodaros ribų, t.y. įtraukiamos ir tradicinės rinkodaros priemonės bei kanalai.“
„Džiaugiuosi pasirinkta studijų programa. Dėstomi dalykai įdomūs ir praktiški, dėstytojai itin rūpestingi, pagarbūs, o XVII a. fakulteto pastatų aplinka – jauki ir kerinti. Studentiškas gyvenimas įtraukia – vyksta daug akademinių renginių ir bendruomenės švenčių. Šios turiningos studijos mane įkvepia, jaučiuosi drąsiai ir motyvuotai ir su nekantrumu laukiu ateinančių semestrų.“