
|
Padalinys Komunikacijos fakultetas |

|
Krypčių grupė Socialiniai mokslai |

|
Studijų kryptis (šaka) Komunikacija |

|
Kvalifikacinis laipsnis Socialinių mokslų magistras |

|
Trukmė 1,5 metų |

|
Studijų forma
Nuolatinė
|

|
Studijų programos kreditai
90
|

|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 606 EUR
|
Komunikacijos studijos, supažindinančios su esminiais ryšių su visuomene aspektais ir suteikiančios praktinių įgūdžių, būtinų sėkmingoje komunikacijos specialisto veikloje.
Į komunikacijos procesus gebėsite žiūrėti kritiškai, suprasite, kaip funkcionuoja žiniasklaida, žinosite, kaip suplanuoti ir vykdyti integruotas ryšių su visuomene kampanijas. Įgysite komunikacijos projektų valdymo, rinkodaros, korporatyvinės komunikacijos kompetencijų, susipažinsite su krizių, politinės bei tarptautinės komunikacijos išskirtinumais. Būsite pasirengę karjerai šiame plačiame, organizacijoms gyvybiškai svarbiame lauke.
Priėmimo sąlygos ir reikalavimai
Stoti į magistrantūros studijas gali asmenys, iki stojimo įgiję universitetinio bakalauro laipsnį arba asmenys, įgiję profesinio bakalauro (kolegijos) laipsnį ir baigę papildomąsias studijas Vilniaus universitete.
Stojant į pasirinktą magistrantūros studijų programą, visą susijusią informaciją galima rasti šioje Konkursinio balo sandaros lentelėje:
- pirmiausia, kurių studijų krypčių absolventai gali stoti į konkrečią magistrantūros programą;
- studijų dalykus, kuriuos stojantieji privalo būti išklausę. Jeigu kai kurie dalykai nėra išklausyti, tai galima padaryti sudarius laisvojo klausytojo sutartį su fakultetu, į kurio magistrantūros studijas pretenduojama;
- formulę, kaip bus skaičiuojamas konkursinis balas ir kokia jo sudėtis;
- pažymas, kurias būtina pristatyti stojant.
Studijų programos planas
Studijų programos tikslas - suteikti žinias ir gebėjimus, reikalingus ryšių su visuomene vadybai, – socialinės aplinkos, organizacijų, auditorijų, pranešimų ir priemonių tyrimų; komunikacijos programų planavimo ir procesų organizavimo; komunikacijos priemonių naudojimo, pranešimų kūrimo; komunikacijos programų efektyvumo vertinimo; mokslo tiriamojo darbo ryšių su visuomene srityje.
Dalykai |
Kreditai |
1 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Komunikacijos tyrimų metodai |
5.0 |
Korporatyvinė komunikacija |
5.0 |
Rinkodaros komunikacija |
5.0 |
Ryšiai su žiniasklaida |
5.0 |
Strateginė komunikacija |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Intelektinės nuosavybės teisė |
5.0 |
Politikos komunikacija |
5.0 |
Tarpkultūrinė komunikacija |
5.0 |
2 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Komunikacijos projekto valdymas |
5.0 |
Krizių komunikacija |
5.0 |
Mokslo tiriamasis darbas |
5.0 |
Skaitmeninės komunikacijos strategijos |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Korporatyvinė atsakomybė |
5.0 |
Ryšiai su tarptautine žiniasklaida |
5.0 |
Specialusis dalykas |
5.0 |
Šiuolaikinė propaganda ir jos tyrimai |
5.0 |
Tarptautinės komunikacijos kampanijos |
5.0 |
3 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Magistro baigiamasis darbas (kryptis: komunikacija) |
30.0 |
Numatomi studijų rezultatai (studijų programos siekiniai)
Ryšių su visuomene studijų programos magistras:
- išmanys ryšių su visuomene veiklos teoriją, suvoks profesinės veiklos specifiką, gebės kritiškai analizuoti ir vertinti komunikacijos vadybos veiksmus, pranešimus ir taikomas priemones;
- išmanys ryšių su visuomene veiklos procesus ir gebės atlikti tyrimus ryšių su visuomene veiklos srityje, pristatyti juos tiek mokslo, tiek praktikų auditorijoms;
- išmanys ir gebės savarankiškai analizuoti, planuoti ir valdyti komunikacijos procesus, naudotis komunikacijos priemonėmis, kurti pranešimus, bendrauti su suinteresuotųjų auditorijomis, išmanys organizacijos komunikacijos specifiką krizių metu;
- išmanys esmines komunikacijos teorijas, žiniasklaidos funkcionavimo ypatybes, verslo ir viešojo sektoriaus organizacijų vadybos pagrindus, rinkodaros komunikacijos principus, kuriuos taikys integruotos komunikacijos programų kūrimui ir vertinimui.
Programos absolventai įgyja šias bendrąsias kompetencijas: komunikacinių programų ir pranešimų rengimo, analizės ir kritinio vertinimo, bendrųjų komunikacijos įgūdžių, viešo kalbėjimo, komandinio darbo ir lyderiavimo, kritinio mąstymo, mokslinio tyrimo metodikos taikymo.
Tolimesnių studijų galimybės
Absolventai turi galimybę studijas tęsti doktorantūros studijų programose.
Kodėl ši programa?
-
Universalios komunikacijos studijos. Dėstomų dalykų sąraše – esminės šiandienos komunikacijos sritys, kurių žinios ir įgūdžiai jus pavers plataus spektro specialistu.
-
Teorijos ir praktikos sintezė. Studijų metu atliksite mokslo tiriamuosius darbus, gautas žinias taikysite praktiniuose projektuose.
-
Studijos, derinamos su karjera. Paskaitų laikas – nuo 17 val. arba šeštadieniais.
|
Karjera
-
Ryšių su visuomene specialistas. Darbas organizacijų, verslų komunikacijos skyriuose, ryšių su visuomene agentūrose.
-
Ryšių su visuomene projektų vadovas. Studijose įgytos žinios ir praktiniai įgūdžiai leis planuoti ir įgyvendinti komunikacijos projektus organizacijose, įmonėse ar agentūrose.
-
Ryšių su visuomene konsultantas. Gilios įvairių komunikacijos tipų žinios leis siekti šios karjeros versle, organizacijose, politikoje.
|
„Studijos man patiko ir buvo tikrai naudingos. Vėliau, kai jau rinkausi kur dirbti, tai dariau tai, ko išmokau. Mano pirmasis darbas buvo žinių reporterės. Išmokau rinkti ir sisteminti informaciją, ir, žinoma, bendrai studijų programa man buvo įdomi."
Beata Nicholson, Televizijos laidų vedėja, kulinarinių knygų autorė
|
„Labai tiksliai žinojau, kodėl po žurnalistikos renkuosi Ryšius su visuomene, šios studijos man padėjo iš dėstytojų išgirsti tai, ko darbe prireikia kasdien."
Laura Bielskė, Budinti komunikacija, įkūrėja, buvusi „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė
|
„Gavau ne tik žinias, bet ir naudingas pažintis su grupiokais bei dėstytojais. Nė kiek nesigailiu dėl sprendimo ir atsukęs laiką atgal, padaryčiau tokį patį žingsnį."
Arijus Žakas, „Havas Creative Soma“ direktorius
|
„Išsilavinimas universitete apskritai duoda žmogui platesnį suvokimą apie pasaulį, apie vykstančius procesus, suformuoja kritinį mąstymą. Dažnai kai kuriuos dalykus, nors jų ir nesimokėme, nujaučiame intuityviai. Net įdomu, kaip suveikia tie mokymo modeliai. O profesinės žinios tikrai praverčia. Kai kyla diskusijos su kolegomis ne kartą esu sakiusi „O mus mokė, kad reikia daryti taip“. Argi ne svarus argumentas? Gerai, kai turi žinias, kuriomis gali remtis. Komunikacijos kampanijų planavimo, krizių valdymo, etikos, rašymo paskaitos buvo tikrai naudingos. Būna, ir dabar kartais atsiverčiu studijų užrašus, kad ką nors pasitikrinčiau."
Aušra Pociūtė, Lietuvos nacionalinio dramos teatro komunikacijos projektų koordinatorė
|