Žinių vadyba ir lyderystė

Scope2x

Padalinys
Komunikacijos fakultetas

Scope2x

Krypčių grupė
Socialiniai mokslai

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Informacijos paslaugos/strong>

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Socialinių mokslų magistras

Scope2x

Trukmė
1,5 metų

Scope2x

Studijų forma
Nuolatinės dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
90

Scope2x

Metinė studijų kaina (2021 metai)
3 989 EUR

Programa rengia žinių vadybos strategus, gebančius valdyti organizacijos žinių kaupimo, sisteminimo ir panaudojimo procesus. Šios tarpdisciplininės srities atstovai geba komunikuoti organizacijos viziją, atlikti tyrimus, kurių rezultatai gali būti panaudojami sėkmingai verslo plėtrai. Įgiję šioje programoje dėstomų žinių bei įgūdžių, tapsite tarpine grandimi tarp rinkodaros, komunikacijos bei žmogiškųjų išteklių skyrių ir rūpinsitės, kad personalo sukaupta patirtis taptų susisteminta informacija, prisidedančia prie darbuotojų kvalifikacijos ir organizacijos efektyvumo augimo.

 

Kodėl ši programa?

  • Studijos, derančios su darbu. Paskaitos vyksta darbo dienomis nuo 17 val. ir šeštadieniais.

  • Perspektyvi specialybė. Augant darbuotojų kaitai, vis daugiau organizacijų investuoja į kompetencijų sistemizavimą, žinias suvokia kaip ekonomines gėrybes.

  • Galimybė dalį studijų praleisti užsienio universitetuose, atlikti profesinę praktiką vasaros metu arba absolventų praktiką iškart po studijų.

Karjera

  • Strateginės informacijos ir žinių vadybininkas. Strateginės žinių vadybos ir praktinės komunikacijos žinios suteiks galimybę tapti žinių vadybininkais.

  • Informacijos vadybos procesų architektas. Gebėjimas atlikti išsamius tyrimus ir kurti žinių valdymo strategijas leis tapti šios profesijos atstovais.

  • Informacijos ir žinių vadybos projektų vadovas. Tarpdalykinės studijų metų įgytos žinios ir efektyvaus komunikavimo įgūdžiai sudarys prielaidas sėkmingai karjerai šioje srityje.

Mykolas Markauskas„Gana platus studijų profilis tikrai suteikė daug naudingų žinių, kurias pavertus įgūdžiais jos praverčia darbe. Komunikacija ir informacijos pateikimas įvairioms auditorijoms yra mūsų kasdienė duona. Rinkodara padeda plėsti auditorijas. Sociologiniai tyrimai – geriau pažinti mūsų žiūrovus, o psichologija – geriau perprasti kitą pusę derybų metu. Ir tai – tik maža dalis."

Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius, „AltSpace“ įkūrėjas ir direktorius

Nurodykite atsiliepimą.
reCAPTCHA turi būti patvirtinta!
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku