Marketingo technologijos

Padalinys Kauno fakultetas Trukmė  3,5 metų
Krypčių grupė Informatikos mokslai Studijų forma Nuolatinės dieninės 
Studijų kryptis (šaka) Informacijos sistemos Studijų programos kreditai 210
Kvalifikacinis laipsnis Informatikos mokslų bakalauras Metinė studijų kaina (2021) 3900 EUR

 

Tai vienintelė Lietuvoje tarpdalykinė programa, integruojanti informacijos sistemų ir rinkodaros informacinių procesų skaitmeninių technologijų srities žinias, leisiančias absolventui sėkmingai išspręsti ir įgyvendinti rinkodaros uždavinius skaitmeninėje terpėje.

 

Marketingo technologijas studijuoti Vilniaus universitete verta:

   Absolventai dirba:
  • derinamos rinkodaros ir IT žinios;
 
  • tarptautinėse organizacijose;
  • iki 50 proc. studijų trukmės galėsi studijuoti užsienio universitetuose;
 
  • rinkos tyrimų kompanijose;
  • pasirenkamieji programos dalykai užtikrins sėkmingą asmeninės karjeros valdymą;
 
  • pardavimų ar rinkodaros skyriuose;
  • atliekamas ne tik teorinis, bet ir praktinis baigiamasis darbas – įmonėje įgyvendinamas rinkodaros technologijų projektas;
 
  • reklamos agentūrose;
 
  • „nutolusios darbo vietos“ karjeros galimybės visame pasaulyje.
 
  • žiniasklaidos ar technologijų kompanijose;
   
  • verslo įmonėse.

Giedrius Romeika„Pastebėta, kad šiuolaikinėje rinkoje ypač paklausūs marketingo srities specialistai, gebantys analizuoti duomenis ir efektyviai bei kūrybiškai suderinti rinkodaros žinias su technologiniais sprendimais skaitmeninėje reklamos rinkoje. Todėl šioje studijų programoje studentai supažindinami ne tik su teorinėmis žiniomis apie e. marketingo strategijų planavimą, vykdymą ir valdymą skaitmeninėje erdvėje, bet ir su naujausiais įmonėse pasitelkiamais rinkodaros įrankiais, sprendiniais ir technologijomis , padedančiomis greičiau įgyvendinti išsikeltas užduotis bei sėkmingai konkuruoti verslo aplinkoje. Studentams aktualu ir tai, kad paskaitas ves dėstytojai, kurie taip pat dalijasi ekspertiniais patarimais su įmonėmis, kaupia tarptautinę patirtį, todėl yra ne tik teoretikai, bet ir praktikai“ - tvirtina Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto direktorius ir Marketingo technologijų dėstytojas dr. Giedrius Romeika.

Nurodykite atsiliepimą.
reCAPTCHA turi būti patvirtinta!
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku