Marketingo technologijos (vykdoma lietuvių k.)

Sukurta: 01 gruodžio 2019

Scope2x

Padalinys
Kauno fakultetas

Scope2x

Krypčių grupė
Informatikos mokslai

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Informacijos sistemos

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Informatikos mokslų bakalauras

Scope2x

Trukmė
3,5 metų

Scope2x

Studijų forma
Nuolatinės dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
210

Scope2x

Metinė studijų kaina
3 836 EUR

Marketingo technologijos – tai vienintelė Lietuvoje studijų programa, integruojanti marketingo principų bei informacinių sistemų srities žinias, ugdanti gebėjimus lanksčiai ir kūrybiškai skaitmenizuoti ir transformuoti verslo modelius.
Studijos apima bendravimo aplinkų komunikacijai su vartotoju kūrimą (pasitelkiant emocijas, pojūčius, įtraukiant socialines bendruomenes, suasmenintą bendravimą, šnekamąją kalbą ir jos automatizavimo įrankius, vizualizacijų projektus); išmaniąją skaitmeninę reklamą (įtaigių žinučių perdavimas geriausiai parinktu kanalu, adresuojamu tik tiems, kam įdomu ir svarbu, teikiančiu geriausią naudą įmonei ir vartotojui); analitiką (duomenų srautų apie klientus, rinkas, produktus tyrimas, valdymas ir sklaida interneto tinklapiuose, medijų kanaluose, socialiniuose tinkluose bei išmanių analitinių modelių kūrimas verslo tikslams įgyvendinti); inovatyvių, paslaugų ir produktų idėjų realizavimą, pasitelkiant internetinių portalų bei mobiliųjų programėlių kūrimo technologijas, dirbtinio intelekto, išmaniųjų technologijų ir analitinių įrankių įvaldymą.

Programa vykdoma lietuvių kalba, dalis dalykų gali būti dėstoma anglų kalba.


  • Nuo antrojo studijų semestro galėsite pasinaudoti nauja individualiųjų studijų galimybe – pasirinkti dalį (nuo 10 iki 25 proc.) studijų dalykų, kurie bus integruoti į jūsų studijų programą. Šia galimybe pasinaudoti galės visi, 2023 m. įstoję į bet kurią Vilniaus universiteto bakalauro ar vientisųjų studijų programą. Daugiau informacijos rasite čia.

 

Kodėl ši programa?

  • tarpdalykinėje studijų programoje derinamos informacinių technologijų ir marketingo žinios;

  • programos turinys apima MarTech industrijos, elektroninio marketingo, turinio marketingo, technologinių inovacijų valdymo, didelių duomenų analitikos, daiktų interneto, skaitmeninio prekės ženklo valdymo žinias;

  • subalansuotai teikiamos teorinės ir praktinės žinios, įgyvendinami „Martech“ koncepciją atitinkantys projektai, lavinami gebėjimai atpažinti vartotojų poreikius, efektyviai analizuoti duomenų srautus ir spręsti e. marketingo veiklos srities uždavinius;

  • paskaitas skaito ne tik Universiteto dėstytojai, bet ir didelę patirtį turintys socialiniai partneriai iš IT ir MarTech sektoriaus įmonių;

  • dalinių studijų ir praktikos galimybės užsienio šalyse (pagal ERASMUS+ ar kitas programas);

  • IT žinios ir įgūdžiai grindžia MarTech sektoriaus „nutolusios darbo vietos“ karjeros galimybes visame pasaulyje.

Karjera

  • tarptautinėse organizacijose;

  • rinkos tyrimų kompanijose;

  • pardavimų ar rinkodaros skyriuose;

  • reklamos agentūrose;

  • žiniasklaidos ar technologijų kompanijose;

  • verslo įmonėse.

Giedrius Romeika„Technologijos ir marketingas – tai pagrindiniai sėkmės veiksniai, lemiantys tai, kad klientai nesunkiai randa ir įsigyja produktus ir paslaugas tiek iš smulkių individualių tiekėjų, tiek iš stambių įmonių ne tik vietinėje, bet ir tarptautinėje rinkoje. Įmonės ieško tarpdisciplininių žinių turinčių specialistų, kurie galėtų kurti naujus produktus ir lanksčiai adaptuoti įmonių veiklas pagal klientų poreikius. Išmaniosios technologijos, vizualizacijos, žaidimų elementai, rekomendacijos sukuria klientams patrauklius, patogius ir patikimus ryšius su prekių ir paslaugų teikėjais, o dėl tokių sprendimų kuriami ir auga startuoliai.“

Prof. dr. Dalia Krikščiūnienė, Marketingo technologijų studijų programos komiteto pirmininkė

Giedrius Romeika„Inovatyvumas, kūrybiškumas ir gebėjimas naudotis naujomis technologijomis yra trys svarbiausi sėkmės garantai šiuolaikiniame verslo pasaulyje. Marketingo technologijos yra svarbūs įrankiai įmonėms, kurios siekia pagerinti savo verslo funkcijas ir būti pasiekiamos, matomos ir vertinamos klientų. Studentai pasirinkę šią programą ugdysis ne tik savo kūrybinį mąstymą, bet ir gilins technologijų žinias.“

Vilda Januškevičienė, VU Kauno fakulteto alumnė, AB „Swedbank“ Išvestinių finansinių priemonių vadybininkė

Giedrius Romeika„Pastebėta, kad šiuolaikinėje rinkoje ypač paklausūs marketingo srities specialistai, gebantys analizuoti duomenis ir efektyviai bei kūrybiškai suderinti rinkodaros žinias su technologiniais sprendimais skaitmeninėje reklamos rinkoje. Todėl šioje studijų programoje studentai supažindinami ne tik su teorinėmis žiniomis apie e. marketingo strategijų planavimą, vykdymą ir valdymą skaitmeninėje erdvėje, bet ir su naujausiais įmonėse pasitelkiamais rinkodaros įrankiais, sprendiniais ir technologijomis , padedančiomis greičiau įgyvendinti išsikeltas užduotis bei sėkmingai konkuruoti verslo aplinkoje. Studentams aktualu ir tai, kad paskaitas ves dėstytojai, kurie taip pat dalijasi ekspertiniais patarimais su įmonėmis, kaupia tarptautinę patirtį, todėl yra ne tik teoretikai, bet ir praktikai.“

Doc. Dr. Giedrius Romeika, Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto direktorius ir Marketingo technologijų dėstytojas

Saulė„Esu labai patenkinta šia studijų programa, nes teorinę medžiagą iškart pritaikome praktiškai: mokomės iš realių situacijų, kurios vyksta šiomis dienomis. Dėstytojai parengia naują, aktualią ir įtraukiančią medžiagą. Tai labai džiugina, nes norisi išgirsti kuo daugiau. Be to, studijų medžiaga suprantama jaunam žmogui, nėra monotonijos ir mokymosi atmintinai. Įdomu ir naudinga sužinoti, kaip atpažinti manipuliacijas žmogui kalbant derybų metu; kaip teisėtu būdu išgauti marketingo tyrimų duomenis, kaip juos apdoroti, pateikti.“

Jorė Bendinskaitė, studijų programos studentė

Saulė„Įmonės akcentuoja, kad verslo sėkmei svarbus holistinis požiūris – kai joje dirba specialistai, įgiję verslo sistemų, analitikos ir skaitmeninio marketingo žinių bei gebantys įgyvendinti inovatyvius projektus kūrybinėse tarptautinėse komandose. Todėl labai svarbu, kad jau studijų metais studentai išbandytų šiuolaikiškas verslo sistemas, interneto paslaugų kūrimo ar klientų duomenų analitikos įrankius, jog tarpdisciplininės žinios sustiprintų ir atskleistų jų kūrybiškumą.“

Živilė Valiukė, procesų vadovė įmonėje Continental (Lietuva), VU KnF alumnė

Saulė„Šiuolaikinis verslas vertina marketingą ne kaip išlaidas rinkodaros veikloms, o kaip investiciją, nešančią grąžą. Šio tikslo padeda siekti kūrybiškumas, šiuolaikiškas technologinis pasirengimas ir marketingo žinios, ugdančios gebėjimą įžvelgti, kokie produktai galėtų sudominti vartotojus skaitmeninėse ir realiose rinkose bei informuoti apie juos taiklia žinute.

Automatizuotas duomenų rinkimas ir išmani analizė padeda rasti optimalius sprendimus verslo ir tikslinės vartotojų auditorijos poreikiams tenkinti; pasitelkiant technologijas, sekamas marketingo reklaminių kampanijų poveikis vartotojų elgsenai skaitmeninėje erdvėje ir realiame išoriniame pasaulyje; technologijų žinios apjungia įvairius gebėjimus ir talentus, kad būtų realizuotos naujos, drąsios, vartotojams reikalingų produktų idėjos; dirbtinio intelekto, duomenų analitikos, natūralios kalbos, emocijų tyrimo technologijos, komunikavimas socialinių tinklų, mobiliųjų komunikacijų priemonėmis – tai žinios, suteikiančios įmonėms naujų galimybių.

Šiuo metu išryškėjo ir vis auga aukšto lygio tarpdalykinės marketingo technologijų srities (MarTech) specialistų, kurių ieško verslas, orientuotas tiek į vietinę, tiek į tarptautines rinkas, poreikis.“

Povilas Krikščiūnas, Hostinger International, Skaitmeninės rinkodaros specialistas