Verslo informacijos vadyba

2020 m. socialinių mokslų krypčių grupei skirta tris kartus daugiau valstybės finansuojamų vietų! Rinkis #pirmunumeriuVU

Padalinys Komunikacijos fakultetas Trukmė 4 metai
Krypčių grupė Socialiniai mokslai Studijų forma Nuolatinės dieninės
Studijų kryptis (šaka) Informacijos paslaugos Studijų programos kreditai 240
Kvalifikacinis laipsnis Socialiniai mokslai Metinė studijų kaina(2020) 1700 EUR

Parsisiųsti studijų programos aprašą

Verslo informacijos vadybos studijų programos tikslas – rengti intelektualiai, kūrybiškai, naujomis žiniomis grįstai aplinkai skirtus specialistus, gebančius valdyti informaciją ir žinias, formuoti efektyvios komunikacijos įgūdžius ir kompetencijas, suteikti žinių apie komunikacijos projektų rengimo metodiką ir jų įgyvendinimą, taikyti informacines ir komunikacines technologijas, siekiančius kurti naujausiomis žiniomis grįstas inovatyvias informacines paslaugas organizacijoje.

Verslo informacijos vadybą studijuoti Vilniaus universitete verta:

  Absolventai dirba:
  • pažinsite ir gebėsite analizuoti politinę, ekonominę, socialinę, teisinę ir technologinę verslo organizacijos aplinką, pagrįsti informacinių ir komunikacinių paslaugų projektų poreikį;
 
  • projektų vadovais informacinių technologijų įmonėse;
  • gebėsite organizacijos procesus integruoti į vientisą ir efektyvią projektų kūrimo ir įgyvendinimo sistemą;
 
  • reklamos agentūrose;
  • gebėsite kurti ir koordinuoti integruotas įgyvendinamų projektų rinkodaros strategijas;
 
  • įmonių rinkodaros departamentuose;
  • išmoksite taikyti informacinių ir komunikacinių technologijų sprendimus valdydami su šių sričių paslaugomis susijusius projektus;
 
  • Ernst & Young Baltic;
  • iki 50 proc. studijų trukmės galėsite studijuoti užsienio universitetuose.
 
  • The Atomic Garden;
   
  • Adform;
   
  • Tesonet.

Migle Bielinyte1 „Vienas pagrindinių šių studijų privalumų, mano nuomone, yra jų kompleksiškumas, įdomūs ir profesionalūs dėstytojai, kurių dauguma remdavosi savo patirtimi, o tai be abejonės yra labiau įkvepiantis pavyzdys nei vien teorinės tiesos.“

Miglė Bielinytė, SĮ „Susisiekimo paslaugos” komunikacijos vadovė

 

 

Mykolas Markauskas „Gana platus studijų profilis tikrai suteikė daug naudingų žinių, kurias pavertus įgūdžiais jos praverčia darbe. Komunikacija ir informacijos pateikimas įvairioms auditorijoms yra mūsų kasdienė duona. Rinkodara padeda plėsti auditorijas. Sociologiniai tyrimai – geriau pažinti mūsų žiūrovus, o psichologija – geriau perprasti kitą pusę derybų metu. Ir tai – tik maža dalis.“

Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius, „AltSpace“ įkūrėjas ir direktorius

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos