Metodinės priemonės

Sukurta: 27 kovo 2023
Mokslininkų rekomendacijos

Filosofijos fakultetas

Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų fizinei ir psichikos sveikatai – Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje – Rekomendacijos švietimo politikai – Ekonominio poveikio priemonės rūkymo prevencijoje – Rekomendacijos mokyklų bendruomenėms – Darnaus vystymosi tikslai, globos sistemos pertvarka ir bendruomenių gerovė – Ekologinis pilietiškumas Lietuvoje – Profesionalaus vaiko teisių apsaugos darbuotojų veikimo prielaidų modelis ir rekomendacijos – Rekomendacijos tarpsektoriniam bendradarbiavimui tvarių/socialinių inovacijų kontekste

Mokslininkų rekomendacijos

Šiaulių akademija

Institucijų, vykdančių mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimą, veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijos.

Taisyk žodžiui ir skaičiui kelią : idėjos ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbai ir matematiniams gebėjimams ugdyti

Šiaulių akademija

Šioje Nijolės Bražienės ir Orintos Šalkuvienės metodinėje priemonėje pateikiama praktinių idėjų, padėsiančių vaikams mokytis taisyklingai tarti garsus, tobulinti gramatinius gebėjimus, perprasti dar negirdėtų bei aktyvinti sakytinėje kalboje retesnių žodžių vartojimą, skatinti rišliai aiškinti, pasakoti, kurti pagal pavyzdį, mokytis suvokti erdvę ir joje orientuotis, nustatyti daikto vietą kitų daiktų atžvilgiu.

Praktinės atvejo kūrimo/taikymo/analizės (AKTA) metodo taikymo galimybės

Šiaulių akademija

Šis Aušros Kazlauskienės, Ramutės Gaučaitės ir Rasos Pocevičienės va­do­vas ak­tu­a­lus kiek­vie­nam, ke­ti­nan­čiam sa­vo da­ly­ko ar mo­du­lio stu­di­jo­se dieg­ti at­ve­jų kū­ri­mo, tai­ky­mo, ana­li­zės me­to­dą. Jis gali pa­dė­ti ko­ky­biš­kiau pla­nuo­ti, or­ga­ni­zuo­ti, ko­or­di­nuo­ti, ver­tin­ti bei kur­ti ug­dymo(si) pro­ce­są, grin­džia­mą ak­ty­via pa­ties stu­di­juo­jan­čio­jo veik­la, re­a­li­zuo­ja­ma mo­kymo­si vi­są gy­ve­ni­mą pa­ra­dig­mos kon­teks­te.

Aštuntoko matematika

Šiaulių akademija

Šią metodinę priemonę (pratybų sąsiuvinį) parengė specialioji pedagogė ekspertė Laima Tomėnienė. Ji skirta pakartoti ir įtvirtinti mokomąją medžiagą, taikyti įgytas žinias sprendžiant praktines užduotis, apmąstyti, kaip jas sekėsi atlikti.

Išlaisvinti herojai: sensoriniai skaitymai bibliotekose

Šiaulių akademija

Šioje Broniaus Maskuliūno sudarytoje metodinėje priemonėje - du įvadiniai straipsniai, dešimt sensorinių skaitymų scenarijų, rekomenduojamos literatūros ir rekomenduojamų priemonių sąrašai. Leidinys skirtas tiek bibliotekininkams, tiek visiems, norintiems organizuoti sensorinius skaitymus.

STEAM-CT

Filosofijos fakultetas

Informatinio mąstymo integravimo į STEAM didaktinis modelis ir mokymosi linija.

DIalogue & Argumentation for Cultural Literacy Learning in Schools (DIALLS)

Filosofijos fakultetas

Dialogas ir argumentacija ugdant kultūrinį raštingumą mokyklose

Prospects for STEM teachers

Filosofijos fakultetas

Platforma STEM dalykų mokymui.

Development of STEAM education (DOSE)

Filosofijos fakultetas

Projekto metu sukurti moduliai.

Future Teachers Education: Computational Thinking and STEAM

Filosofijos fakultetas

Projekto metu sukurti moduliai.

Prasmingas atvirasis mokymas: mokyklos ir bendruomenės sąveika (MOST)

Filosofijos fakultetas

Vadovas mokyklų projektams ir gairėms įgyvendinti.

Konferencijos „Geografija: mokslas ir edukacija“ medžiaga

Chemijos ir geomokslų fakultetas

2022 m. VU Geomokslų institute įvykusios X-osios nacionalinės konferencijos „Geografija: mokslas ir edukacija“ pranešimai (konferencijos tema – „Aktualūs Lietuvos kraštovaizdžio tyrimai“). Buvo diskutuojama apie šiuolaikinius Lietuvos kraštovaizdžio tyrimus ir bendrojo ugdymo programas.

Elektroniniai ištekliai

Filologijos fakultetas

VU Filologijos fakulteto dėstytojų parengtos elektroninės mokslo ir mokymo priemonės:

Viešos paskaitos

Filologijos fakultetas

VU Filologijos fakulteto dėstytojų atvirų paskaitų ir pamokų vaizdo įrašai.

Tinklalaidės ir laidos

Filologijos fakultetas

VU Filologijos fakulteto tinklalaidės ir laidos: