
|
Padalinys Kauno fakultetas |

|
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba |

|
Studijų kryptis (šaka) Vadyba |

|
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos magistras |

|
Trukmė 1,5 metų |

|
Studijų forma
Nuolatinė
|

|
Studijų programos kreditai
90
|

|
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
4 900 EUR
|
Meno vadybos studijų programos pagrindinė idėja – mokyti suprasti meną kaip ekonominį reiškinį, t. y. žiūrėti į meno kūrinius ir paslaugas pro laisvalaikio, patirties ir kūrybos ekonomikos prizmę bei pritaikyti jiems tinkamus vadybos ir rinkodaros principus. Šios programos magistrantai studijuoja Meno organizacijų ir projektų vadybą, Meno teisę, ekonomiką ir politiką, Meno rinkodarą ir komunikaciją, meno kūrinius ir paslaugas siūlančių verslų ypatumus ir galimybes kūrybos industrijose.
Programa rengia aukščiausios kvalifikacijos meno vadybos specialistus, gebančius strategiškai vadovauti meno organizacijoms, inicijuoti ir vykdyti meno ir verslo sanglaudos projektus, derinti savo veikloje meno vadybos ir rinkodaros principus, identifikuoti meno organizacijų vadybos ir rinkodaros problemas bei novatoriškai ir kūrybiškai jas spręsti.
Programa vykdoma anglų kalba.
Priėmimo sąlygos ir reikalavimai
Stoti į magistrantūros studijas gali asmenys, iki stojimo įgiję universitetinio bakalauro laipsnį arba asmenys, įgiję profesinio bakalauro (kolegijos) laipsnį ir baigę papildomąsias studijas Vilniaus universitete.
Stojant į pasirinktą magistrantūros studijų programą, visą susijusią informaciją galima rasti šioje Konkursinio balo sandaros lentelėje:
- pirmiausia, kurių studijų krypčių absolventai gali stoti į konkrečią magistrantūros programą;
- studijų dalykus, kuriuos stojantieji privalo būti išklausę. Jeigu kai kurie dalykai nėra išklausyti, tai galima padaryti sudarius laisvojo klausytojo sutartį su fakultetu, į kurio magistrantūros studijas pretenduojama;
- formulę, kaip bus skaičiuojamas konkursinis balas ir kokia jo sudėtis;
- pažymas, kurias būtina pristatyti stojant.
Studijų programos planas
Studijų programops tikslas - parengti aukščiausios kvalifikacijos meno vadybos specialistus, gebančius kūrybiškai ir savarankiškai valdyti meno organizacijas, inicijuoti ir vykdyti meno ir verslo sanglaudos projektus, derinti savo veikloje meno vadybos ir rinkodaros principus, identifikuoti kultūros ir meno organizacijų vadybos ir rinkodaros problemas ir pasiūlyti jų sprendimus.
Dalykai |
Kreditai |
1 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Meno organizacijų strateginė vadyba |
10.0 |
Meno vadybos tyrimo metodai |
5.0 |
Šiuolaikinis menas ir visuomenė |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Grupė |
5.0 |
Atsakingoji lyderystė |
5.0 |
Meno projektų vadyba |
5.0 |
Grupė |
5.0 |
Meno ekonomika ir finansai |
5.0 |
Meno politika |
5.0 |
2 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Kūrybos industrijos |
5.0 |
Meno organizacijų duomenų analitika |
5.0 |
Meno rinkodara ir auditorijų plėtra |
10.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Grupė |
5.0 |
Meno edukacija |
5.0 |
Meno komunikacija |
5.0 |
Grupė |
5.0 |
Scenos menų vadyba |
5.0 |
Vizualiųjų menų vadyba |
5.0 |
3 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Magistro tiriamasis darbas (kryptis: vadyba) |
30.0 |
Numatomi studijų rezultatai (studijų programos siekiniai)
Absolventas geba:
- identifikuoti ir suprasti meno objektų kaip produktų funkcionavimo mechanizmą lokalioje ir globalioje rinkoje; analizuoti meno industrijų sąveiką su globalios visuomenės raidos tendencijomis;
- vadybos teorijų principus pritaikyti meno organizacijų veikloje; valdyti turimus ir pritraukti organizacijos veiklai reikalingus išteklius;
- analizuoti meno organizacijų veiklos modelius, jų strategijas, tobulinti meno organizacijų veiklą;
- organizuoti ir įgyvendinti lokalius ir tarptautinei visuomenei aktualius meno objektų ir jų sklaidos projektus;
- tinkamai parinkti ir taikyti rinkotyros metodus, analizuodamas ir apibendrindamas duomenis apie tikslinių auditorijų poreikius ir preferencijas;
- taikyti socialinių mokslų srities tyrimų metodus identifikuodamas, vertindamas ir spręsdamas meno organizacijų veiklos ir vykdomų kūrybinių iniciatyvų problemas;
- imtis iniciatyvų, planuoti, koordinuoti veiklą, atsižvelgdamas į visuomenės raidos tendencijas, nacionalinio ir tarptautinio kontekstų ypatumus ir vertybines normas, ir kt.
Tolimesnių studijų galimybės
Absolventas gali tęsti studijas socialinių mokslų doktorantūroje.


Kodėl ši programa?
-
tarpdalykinė studijų programa paremta meno, kaip socialinio ir ekonominio reiškinio, samprata, jungianti meno vadybos bei rinkodaros principus į bendrą visumą;
-
vadybos bei rinkodaros žinios ir gebėjimai derinami su meno kūrybos ir vartojimo ypatumų pažinimu, verslumo meno ir kultūros srityse ugdymu;
-
vykdant programą bendradarbiaujama su užsienio šalių mokslininkais, kurie skaito kviestinius kursus, paskaitų ciklus, organizuoja kūrybines dirbtuves;
-
daugumą dalykų dėsto mokslininkai, bendradarbiaujantys su patirtį meno vadybos ir rinkodaros srityje turinčiais praktikais;
-
rengiant baigiamąjį meno vadybos magistro darbą galima rinktis iš dviejų jo formų – empirinio socialinio tyrimo ir praktinio taikomojo projekto.
|
Karjera
-
Programos absolventai įgyja žinių ir įgūdžių, leidžiančių sėkmingai dirbti vadovais, vadybininkais ir konsultantais įvairiose meno kūrimo ir sklaidos organizacijose, paveldo ir kultūrinio / kūrybinio turizmo srityse, tarptautiniuose meno projektuose ir renginiuose (festivaliuose, parodose), kurti asmeninius kūrybinius verslus.
-
Absolventai dirba nacionalinėse ir tarptautinėse pelno ar ne pelno meno ir kultūros įmonėse, kultūros institucijose; taip pat įmonėse, investuojančiose į šiuolaikinį meną, meno ir kultūros paramos fonduose bei siekia menininkų agentų ar meno ir verslo organizacijų tarpininkų karjeros.
|
„Svarbiausias šios studijų programos atradimas – bendrakursiai ir dėstytojai. Tai kolegos, su kuriais noriai bendradarbiauji ir džiaugiesi tiek bendrais, tiek individualiais pasiekimais. Puiku, kad paskaitos vyksta antroje dienos pusėje, todėl tinka ir naujų žinių norintiems pasisemti dirbantiems.“
Klaipėdos dramos teatro kultūrinės veiklos ir žiūrovų aptarnavimo padalinio vadovė Kristina Žiogaitė
|