Padalinys Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba
Studijų kryptis (šaka) Rinkodara
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos magistras
Trukmė 1,5 metai, 2 metai (dvigubas diplomas)
Studijų forma
Nuolatinė
Studijų programos kreditai
90
Metinė studijų kaina įstojus į valstybės nefinansuojamą vietą
5 460 EUR
Programa „Rinkodara ir integruota komunikacija“ rengia aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie sėkmingai dirba sparčiai kintančioje globalioje aplinkoje, reikalaujančioje integruoti rinkodaros analitiką su moderniais komunikavimo veiksmais. Kviečiame studijuoti tuos, kuriuos domina dinamiškos rinkodaros ir pirkėjų bei vartotojų elgsenos studijos, kurios skatina inovatyvumą ir ugdo nuolatinio tobulėjimo įgūdžius, siekiant sėkmingos karjeros rinkodaros ir komunikavimo srityse.
Stoti į magistrantūros studijas gali asmenys, iki stojimo įgiję universitetinio bakalauro laipsnį arba asmenys, įgiję profesinio bakalauro (kolegijos) laipsnį ir baigę papildomąsias studijas Vilniaus universitete.
pirmiausia, kurių studijų krypčių absolventai gali stoti į konkrečią magistrantūros programą;
studijų dalykus, kuriuos stojantieji privalo būti išklausę. Jeigu kai kurie dalykai nėra išklausyti, tai galima padaryti sudarius laisvojo klausytojo sutartį su fakultetu, į kurio magistrantūros studijas pretenduojama;
formulę, kaip bus skaičiuojamas konkursinis balas ir kokia jo sudėtis;
Rinkodara ir integruota komunikacija - tai pusantrų metų (arba dvejų metų trukmės dvigubo diplomo studijų Neapolio Partenopės universitete arba Parmos universitete atveju) trukmės studijų programa, vykdoma universitete. Studijos vyksta darbo dienų vakarais nuo 17.45 iki 21.00 val. Per kiekvieną semestrą studijuojami 5-6 skirtingi dalykai (studijos vyksta moduliais, vienu metu studijuojami 1-2 dalykai, o juos baigus pradedami studijuoti nauji). Magistro baigiamasis darbas ginamas trimis etapais - pirmajame, antrajame ir trečiajame semestruose.
Numatomi studijų rezultatai (studijų programos siekiniai)
Absolventas turėtų gebėti tinkamiausiais metodais rinkti marketingo ir komunikacijos sprendimams reikalingą informaciją, ją naudoti strateginiams ir taktiniams uždaviniams spręsti; kurti ir įgyvendinti verslo ypatumus atitinkančias marketingo strategijas; mokėti valdyti integruotos komunikacijos priemonių visumą, siekdamas įmonių tikslų.
Norintys dirbti mokslo tiriamąjį arba pedagoginį darbą magistrai tęsia studijas doktorantūroje arba savarankiškai gilina savo žinias ir profesinius įgūdžius.
Kodėl ši programa?
Studijų programoje mokoma naujausių rinkodaros ir komunikavimo tendencijų skaitmeniniuose ir tradiciniuose kanaluose.
Pagrindinių programos dalykų dėstytojai yra sukaupę ilgametę rinkodaros, marketingo ir komunikacijos patirtį versle.
Kviestiniai programos lektoriai – industrijos ekspertai iš žinomų Lietuvos įmonių, paskaitas skaitys ir specialistai iš užsienio (anglų kalba).
Aukšto intensyvumo studijos, už pastangas atlyginančios išskirtinėmis karjeros galimybėmis.
Karjera
Marketingo vadovas. Tradicinių ir skaitmeninių kanalų rinkodaros ir komunikacijos žinios bei įgūdžiai – būtina sėkmingos marketingo vadovo karjeros sąlyga.
Rinkodaros analitikas. Studijų metu įsisavinti įvairūs rinkos analizės metodai padės pamatą rinkodaros analitiko karjerai.
Viešųjų ryšių vadovas. Programoje ugdomi įgūdžiai leis kurti ir įgyvendinti sėkmingas viešųjų ryšių strategijas, pastebėti galimas grėsmes ir į jas reaguoti.
„Magistrantūros studijos „Rinkodaros ir integruotos komunikacijos“ programoje buvo įkvepiantis iššūkis, leidęs iš tiesų patirti atradimo džiaugsmą. Į šias studijas atėjau iš kūrybinės specialybės, todėl viso mokymosi proceso metu itin vertinau programos ir dėstytojų lankstumą, dėl kurio čia galėjau pritaikyti savo turimas žinias, atrasti naujų jų panaudojimo būdų, skaičius sieti su kūryba, analizę – su netikėtomis idėjomis. Sutikau puikių žmonių – dėstytojų, kolegų, – galinčių ne tik teoriškai nagrinėti rinkodaros ar komunikacijos temas, bet ir praktiškai kurti pokytį minėtose srityse. Visos šios patirtys reikšmingai prisidėjo formuojant mano, kaip jauno specialisto, požiūrį, atidumą ir profesines kompetencijas. Už tai esu dėkinga fakultetui ir šiai programai, kurioje dirba ir auga profesionalai.“
Neda Letukytė, LRT Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus projektų vadovė
„Rinkodaros ir integruotos komunikacijos studijos – puikus būdas turimas praktines žinias „sudėlioti į lentynėles", jas pagilinti ir tuo pagrindu ugdyti strateginį mąstymą. Džiaugiuosi, kad šiame procese mus lydėjo dėstytojai-rinkodaros praktikai, kurie akademines žinias grindžia ir savo profesine patirtimi. Nereikia pamiršti, kad buvę grupiokai šiuo metu – jau rinkodaros vadovai, su kuriais smagu ne tik šiltai pabendrauti bet ir pasikonsultuoti profesiniais klausimais.“
Vita Žaliauskienė, AVON Cosmetics Komunikacijos vadovė Baltijos šalims ir Suomijai
„Rinkodaros ir integruotos komunikacijos“ magistro studijų programa leido man pasiekti savo tikslus – ne tik baigti šios programos studijas Vilniaus Universitete, bet ir pratęsti jas Neapolio Parthenope universitete Italijoje. Su šiuo universitetu programą sieja dvigubo diplomo sutartis, kuria aš ir pasinaudojau. Pasinaudojusi šia galimybe dabar galiu drąsiai teigti, jog tai buvo pats teisingiausias pasirinkimas, o įgytas žinias bei sukauptą tarptautinę patirtį galiu taikyti savo tolimesnėje karjeroje bei didžiuotis dviem magistro diplomais!“
Aira Janonytė, Projektų vadovė, SERMO
„Magistro studijos buvo labai svarbus ir reikšmingas pasirinkimas mano karjeros perspektyvoje, kadangi sudaryta programa ne tik labai turtinga savo turiniu, bet kartu ir gili, apimanti svarbiausius aspektus rinkodaros specialisto ar vadovo kompetencijoms ugdyti. Vienas iš svarbiausių aspektų - šioje programoje dėsto kompetetingi įvairių sričių profesionalai, kurie ne tik dalinasi žiniomis, bet ir puikiai valdo diskusijas, įpina praktines užduotis į mokymosi procesą, žadina smalsumą. Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro programa man suteikė ne tik išskirtinį pranašumą darbo rinkoje ir leido tikslingai judėti norimos karjeros link, bet ir leido susikurti tvarų pažinčių ratą su įvairių sričių profesionalais. Šią studijų programą renkasi žmonės nuo rinkodaros specialisto iki įmonės vadovo, todėl kompetencijų „katilas“, kuris sutinkamas šioje programoje, yra vienas didžiausių neplanuotų privalumų, kurį galima gauti. Šią programą pavadinčiau tikru lobynu Rinkodaros ir komunikacijos specialistams, nes ji didina Lietuvos rinkodaros specialistų kompetencijas, jas keldama į pasaulinį lygį. Ačiū VU už tai!.“
Rasa Švelnikaitė, Ad Fingers skaitmeninės reklamos agentūros Vadybos skyriaus vadovė"