Rinkodara ir integruota komunikacija (lietuvių k.)

Scope2x

Padalinys
Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas

Scope2x

Krypčių grupė
Verslo ir viešoji vadyba

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Rinkodara

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Verslo vadybos magistras

Scope2x

Trukmė
1,5 metai, 2 metai (dvigubas diplomas)

Scope2x

Studijų forma
Nuolatinės dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
90

Scope2x

Metinė studijų kaina (2021 metai)
4 020 EUR

Rinkodaros ir komunikacijos studijose įgysite žinių bei įgūdžių, įgalinančių sėkmei nuolat kintančioje verslo terpėje. Ši programa užtikrins, kad gautumėte tik aktualių, globalioje realybėje pritaikomų žinių, kurių suteiks praktikuojantys specialistai. Sėkminga rinkodara šiandien – tai ir kruopščiai parengta strategija, ir tiksliai atlikta analizė, ir prisitaikymas prie pasaulinių integruotos komunikacijos tendencijų. Būtent tai aprėpiančios studijos yra pritaikytos ir karjeros pradžiai besirengiantiems studentams, ir aktualios informacijos poreikį turintiems profesionalams.

 

Kodėl ši programa?

  • Studijų programoje mokoma naujausių rinkodaros ir komunikavimo tendencijų skaitmeniniuose ir tradiciniuose kanaluose.

  • Pagrindinių programos dalykų dėstytojai yra sukaupę ilgametę rinkodaros, marketingo ir komunikacijos patirtį versle.

  • Kviestiniai programos lektoriai – industrijos ekspertai iš žinomų Lietuvos įmonių, paskaitas skaitys ir specialistai iš užsienio (anglų kalba).

  • Aukšto intensyvumo studijos, už pastangas atlyginančios išskirtinėmis karjeros galimybėmis.

Karjera

  • Marketingo vadovas. Tradicinių ir skaitmeninių kanalų rinkodaros ir komunikacijos žinios bei įgūdžiai – būtina sėkmingos marketingo vadovo karjeros sąlyga.

  • Rinkodaros analitikas. Studijų metu įsisavinti įvairūs rinkos analizės metodai padės pamatą rinkodaros analitiko karjerai.

  • Viešųjų ryšių vadovas. Programoje ugdomi įgūdžiai leis kurti ir įgyvendinti sėkmingas viešųjų ryšių strategijas, pastebėti galimas grėsmes ir į jas reaguoti.

Magistro studijos buvo labai svarbus ir reikšmingas pasirinkimas mano karjeros perspektyvoje, kadangi sudaryta programa ne tik labai turtinga savo turiniu, bet kartu ir gili, apimanti svarbiausius aspektus rinkodaros specialisto ar vadovo kompetencijoms ugdyti. Vienas iš svarbiausių aspektų - šioje programoje dėsto kompetetingi įvairių sričių profesionalai, kurie ne tik dalinasi žiniomis, bet ir puikiai valdo diskusijas, įpina praktines užduotis į mokymosi procesą, žadina smalsumą.
Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro programa man suteikė ne tik išskirtinį pranašumą darbo rinkoje ir leido tikslingai judėti norimos karjeros link, bet ir leido susikurti tvarų pažinčių ratą su įvairių sričių profesionalais. Šią studijų programą renkasi žmonės nuo rinkodaros specialisto iki įmonės vadovo, todėl kompetencijų „katilas“, kuris sutinkamas šioje programoje, yra vienas didžiausių neplanuotų privalumų, kurį galima gauti.
Šią programą pavadinčiau tikru lobynu rinkodaros ir komunikacijos specialistams, nes ji didina Lietuvos rinkodaros specialistų kompetencijas, jas keldama į pasaulinį lygį. Ačiū VU už tai!"

Rasa Švelnikaitė, Ad Fingers skaitmeninės reklamos agentūros, Vadybos skyriaus vadovė

 

Rinkodaros ir integruotos komunikacijos" studijų programa buvo naudinga tiek teorinių, tiek praktinių žinių aspektu. Studijų metu buvo suteikiamos ne tik teorinės žinios apie rinkodarą, tačiau buvo skatinama diskutuoti aktualiausiais rinkodaros ir komunikacijos klausimais, dalintis naujienomis, kas vyksta rinkoje ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje. Studijų dalykus dėstė rinkodaros, rinkos tyrimų, viešųjų ryšių, elektroninės komercijos profesionalai. Svarbu paminėti, jog dėstytojai dalinosi ne tik savo praktine patirtimi, tačiau kvietė kviestinius lektorius, kurių dėka buvo galima pamatyti, kaip teorines žinias galima pritaikyti praktiškai dirbant įmonėje, ar vadovaujant savo verslui. Tuo pačiu buvo plečiamas kontaktų tinklas. Kalbant apie plečiamą kontaktų tinklą, svarbu pabrėžti, jog kartu studijavę „Rinkodaros ir integruotos komunikacijos programą“ grupės kolegos jau yra tapę rinkodaros skyrių vadovais, komunikacijos specialistais, įkūrę savo verslus. Su jais yra palaikomas ne tik draugiškas ryšys, tačiau, bet kada galima pasikonsultuoti profesiniais klausimais, pasidalinti naujienomis rinkoje ir dar labiau augti profesinėje srityje."

Lina Mockaitytė, Marketing Team Lead, Arctic Adventures

 

„Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistro studijų programa leido man pasiekti savo tikslus - ne tik baigti šios programos studijas Vilniaus universitete, bet ir pratęsti jas Neapolio Parthenope universitete Italijoje. Su šiuo universitetu programą sieja dvigubo diplomo sutartis, kuria aš ir pasinaudojau. Pasinaudojusi šia galimybe dabar galiu drąsiai teigti, jog tai buvo pats teisingiausias pasirinkimas, o įgytas žinias bei sukauptą tarptautinę patirtį galiu taikyti savo tolimesnėje karjeroje bei didžiuoties dviem magistro diplomais.“

Aira Janonytė, Projektų vadovė, SERMO

Nurodykite atsiliepimą.
reCAPTCHA turi būti patvirtinta!
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku