|
Padalinys Verslo mokykla |
|
Krypčių grupė Verslo ir viešoji vadyba |
|
Studijų kryptis (šaka) Rinkodara |
|
Kvalifikacinis laipsnis Verslo vadybos magistras |
|
Trukmė 1,5 metų |
|
Studijų forma
Nuolatinės dieninės
|
|
Studijų programos kreditai
90
|
|
Metinė studijų kaina*
4 975 EUR
|
Ši studijų programa rengia rinkodaros specialistus, kurie geba valdyti skaitmeninės rinkodaros funkcijų visumą tiek atitinkamuose įmonių padaliniuose, tiek specializuotose agentūrose. Studijų metu išmokstama kurti vartotojui patrauklias verslo istorijas, valdyti įmonių ir produktų įvaizdį, sėkmingai derinti tradicinės ir skaitmeninės rinkodaros veiksmus. Studentai gilinasi į vartotojų elgseną internete, žiniatinklio ir socialinių medijų analitiką, e. komerciją, mobiliąją rinkodarą ir po studijų būna pasirengę sėkmingai karjerai vis platėjančiame skaitmeninės rinkodaros lauke.
Skaitmeninės rinkodaros programa yra akredituota "Chartered Institute of Marketing" organizacijos. (CIM) (Marketing Qualifications, Training and Membership | CIM) CIM yra pirmaujanti rinkodaros specialistų profesinė organizacija visame pasaulyje, kurios tikslas - plėtoti rinkodaros profesiją, palaikyti profesinius standartus ir tobulinti rinkodaros specialistų įgūdžius. Skaitmeninės rinkodaros studijų programos studentai turi galimybę įgyti profesinę kvalifikaciją pagal CIM akredituotų studijų partnerystę.
Priėmimo sąlygos ir reikalavimai
Stoti į Skaitmeninės rinkodaros magistrantūros studijų programą gali asmenys:
• turintys verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės ar ekonomikos studijų krypties universitetinio bakalauro laipsnį,
• turintys kitos krypties universitetinį bakalauro laipsnį, turi atitikti vieną iš reikalavimų: – būti išklausę ne mažiau kaip 20 kreditų verslo, vadybos ir (ar) ekonomikos dalykų arba turėti ne trumpesnę kaip vienerių metų darbo patirtį po studijų baigimo su ketinama studijuoti programa susijusioje srityje,
• baigę verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės ar ekonomikos studijų krypties profesines bakalauro studijas bei papildomąsias studijas Vilniaus universiteto Verslo mokykloje,
• baigę verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės ar ekonomikos studijų krypties profesinio bakalauro studijas (ne žemesniu nei 8 svertiniu vidurkiu) ir turintys ne trumpesnę nei 1 m. po studijų baigimo vadybinę ar verslo valdymo patirtį.
Stojant į pasirinktą magistrantūros studijų programą, visą susijusią informaciją galima rasti šioje Konkursinio balo sandaros lentelėje.
Studijų programos planas
Skaitmeninės rinkodaros magistro programos tikslas – rengti aukščiausios kvalifikacijos rinkodaros ir komunikacijos specialistus, gebančius sėkmingai valdyti rinkodaros veiksmus tiek tradicinėje, tiek ir skaitmeninėje aplinkoje.
Dalykai |
Kreditai |
1 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Komunikacijos kanalai rinkodaroje |
5.0 |
Rinkodaros valdymas |
5.0 |
Skaitmeninės rinkodaros priemonės |
10.0 |
Vartotojų elgsena internete |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Inovacijų ir pokyčių valdymas |
5.0 |
Strateginis prekės ženklo valdymas |
5.0 |
2 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Duomenų rinkimo ir analizės metodai |
5.0 |
E-komercija |
5.0 |
Integruota rinkodaros komunikacija |
5.0 |
Mokslo tiriamasis darbas (teorinis problemos sprendimas) |
10.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Internetinių svetainių kūrimas ir vartotojo patirtis |
5.0 |
Mobilioji rinkodara |
5.0 |
3 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Magistro baigiamasis darbas (kryptis: rinkodara) |
20.0 |
Skaitmeninės rinkodaros strategijos ir planavimas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Kūrybinė žinutė |
5.0 |
Web ir socialinės medijos analitika |
5.0 |
Numatomi studijų rezultatai (studijų programos siekiniai)
Bendrosios kompetencijos:
• gebėjimas sudėtingas problemas skaidyti į konkrečias užduotis;
• gebėjimas žinias pritaikyti praktikoje, atsižvelgiant į sparčiai kintančią aplinką;
• gebėjimas greitai spręsti problemas dirbant grupėje.
Dalykinės kompetencijos:
• gebėjimas derinti rinkodaros veiksmus tiek vietinėje, tiek ir tarptautinėje rinkose;
• gebėjimas pasirinkti tinkamiausius įmonei rinkodaros veiksmus skaitmeninėje erdvėje;
• gebėjimas analizuoti rinkodaros srities duomenis bei suprasti vartotojų elgseną skaitmeninėje erdvėje;
• gebėjimas kritiškai įvertinti rinkodaros veiksmus ir planuoti skaitmeninės rinkodaros veiksmus.
Tolimesnių studijų galimybės
Studijos socialinių mokslų doktorantūroje.
Kodėl ši programa?
-
Vienintelės tokio pobūdžio studijos Lietuvoje. Išplėsite skaitmeninės ir tradicinės rinkodaros kompetencijas, įgysite tiek teorinių žinių, tiek praktinės patirties.
-
Lankstus požiūris į dirbančius studentus. Studijos vyksta ketvirtadienio ir penktadienio vakarą bei šeštadienį, 2–3 savaites per mėnesį.
-
Universali specialybė. Šios srities specialistai tampa ypač reikalingi įmonėms ir organizacijoms, kurių vis daugiau naudoja skaitmeninę rinkodarą.
|
Karjera
-
Skaitmeninės rinkodaros projektų vadovas. Studijuojant ugdomi strateginiai įgūdžiai ir skaitmeninės rinkodaros žinios leis sėkmingai vadovauti integruotos komunikacijos projektams.
-
Skaitmeninės rinkodaros specialistas. Gebėjimas kurti, planuoti ir vykdyti skaitmeninės rinkodaros veiksmus jus pavers rinkoje paklausiais specialistais.
-
Skaitmeninės rinkodaros konsultantas. Baigę studijas būsite pasirengę tapti konsultantais, turinčiais skaitmeninės rinkodaros procesų suvokimą, analizės įgūdžių ir išmanančiais įvairių rinkodaros priemonių specifiką.
|
* stojantiesiems, pateikusiems prašymą pagrindinio priėmimo I–ojo etapo metu, metinė studijų programos kaina – 4450 EUR; kituose etapuose – 4975 EUR. VU ir VšĮ VU Tarptautinio verslo mokyklos absolventams, pateikusiems prašymą bet kurio priėmimo etapo metu, taikoma 4450 EUR metinė studijų programos kaina.