Padalinys |
Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas |
Trukmė |
3,5 metų |
Krypčių grupė |
Verslo ir viešoji vadyba |
Studijų forma |
Nuolatinės studijos |
Studijų kryptis (šaka) |
Rinkodara |
Studijų programos kreditai |
210 |
Kvalifikacinis laipsnis |
Verslo vadybos bakalauras |
Metinė studijų kaina (2021) |
2640 EUR
|
Globali rinkodara - vadybos studijų programos šaka, skirta siekiantiems gebėti analizuoti ir valdyti rinkodaros išteklius globalaus verslo aplinkoje. Studentai turi galimybę įsigilinti į rinkodaros valdymo, mažmeninės rinkodaros ir vadybos, tarptautinio reklamos verslo ir kitus dalykus. Šios specializacijos studentai įgis specifinių žinių apie šiuolaikinių komunikacijos priemonių įvairovę, vartotojų poreikių vertinimo galimybes analizuodami tarptautinių verslo kompanijų pavyzdžius.
Programa yra vykdoma anglų kalba.
Studijų programos planas
Dalykai |
Kreditai |
1 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Ekonomikos teorija |
5.0 |
Naujo verslo kūrimas |
5.0 |
Organizacijų socialinė atsakomybė ir etika |
5.0 |
Rinkodaros pagrindai |
5.0 |
Vadyba |
5.0 |
Verslo teisė |
5.0 |
2 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
25.0 |
Apskaitos pagrindai |
5.0 |
Globalus verslas |
5.0 |
Informacinės technologijos |
5.0 |
Vartotojų elgsena |
5.0 |
Verslo statistika |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
3 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Mažmeninės prekybos vadyba ir rinkodara |
5.0 |
Paslaugų rinkodara |
5.0 |
Tarpkultūrinės vadybos pagrindai |
5.0 |
Tarptautinė rinkodara |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Tarptautinių projektų valdymas |
5.0 |
Verslo strategijos |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
4 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Elektroninis verslas |
5.0 |
Kainodara ir pardavimų skatinimas |
5.0 |
Personalo vadyba |
5.0 |
Prekių ir jų ženklų valdymas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Finansų pagrindai |
5.0 |
Organizacinė elgsena |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
5 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Rinkodaros komunikacija |
5.0 |
Rinkodaros tyrimų pagrindai |
5.0 |
Verslas-verslui rinkodara ir asmeninis pardavimas |
5.0 |
Verslo logistika |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Įmonės veiklos vertinimas |
5.0 |
Inovacijų valdymas |
5.0 |
Kokybės vadyba |
5.0 |
Mokesčių sistema |
5.0 |
6 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Kursinis darbas |
5.0 |
Rinkodaros analitika |
5.0 |
Rinkodaros valdymas |
5.0 |
Skaitmeninė rinkodara |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Korporatyvioji komunikacija |
5.0 |
Reklama ir žinutės formavimas |
5.0 |
Tarpkultūrinė komunikacija |
5.0 |
Tarpkultūrinės derybos |
5.0 |
7 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Bakalauro baigiamasis darbas (kryptis: rinkodara) |
15.0 |
Profesinė praktika |
15.0 |
Dėmesio! Studijų programos planas gali keistis.
*Nuo antrojo semestro galima rinktis bendrųjų universitetinių studijų, studijų krypties gilinamuosius dalykus, kitus pasirenkamuosius dalykus ir antrąją užsienio kalbą.
2021 m. priėmimo sąlygos
Stojant į valstybės finansuojamą vietą
|
Dalykas |
Forma |
Koeficientas |
1 |
Matematika |
Egzaminas |
0,4 |
2 |
Istorija arba informacinės technologijos, arba geografija, arba užsienio kalba |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
3 |
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
4 |
Lietuvių kalba ir literatūra |
Egzaminas |
0,2 |
Vidurinį išsilavinimą įgijusiems 2021 m. reikia atitikti šiuos reikalavimus:
- Būti išlaikius tris valstybinius brandos egzaminus:
- Lietuvių kalbos ir literatūros;
- Matematikos;
- Stojančiojo laisvai pasirinktą valstybinį brandos egzaminą.
- Penkių geriausių metinių dalykų (A ir B lygio) įvertinimų vidurkis turi būti ne mažesnis nei 7. Įskaitomi dalykai:
- Lietuvių kalba ir literatūra;
- Gimtoji kalba (baltarusių arba lenkų, arba rusų, arba vokiečių);
- Užsienio kalba;
- Matematika;
- Istorija arba geografija, arba integruotas istorijos ir geografijos kursas;
- Biologija arba fizika, arba chemija, arba integruotas gamtos mokslų kursas;
- Meno arba technologijų krypties dalykas;
- Bendrojo fizinio ugdymo arba pasirinktos sporto šakos dalykas.
- Stojančiųjų į valstybės finansuojamą vietą konkursinis balas turi būti ne mažesnis nei 5,4 (nepatvirtinta; minimalus 2021 m. konkursinis balas bus paskelbtas artėjant priėmimui).
Svarbu! Nuo 1 ir 2 reikalavimų yra atleidžiami asmenys, vidurinį išsilavinimą įgiję užsienio šalių institucijose arba pagal tarptautinių organizacijų ar užsienio valstybių švietimo programas, atleisti nuo brandos egzaminų dėl ligos arba turintys įgytų ar įgimtų sutrikimų.“
|
Informacija asmenims, išsilavinimą įgijusiems 2020 m. ir anksčiau.
Informacija asmenims, vidurinį išsilavinimą įgijusiems užsienyje.
Stojant į valstybės nefinansuojamą vietą
|
Dalykas |
Forma |
Koeficientas |
1 |
Matematika |
Egzaminas |
0,4 |
2 |
Istorija arba informacinės technologijos, arba geografija, arba užsienio kalba |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
3 |
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
4 |
Lietuvių kalba ir literatūra |
Egzaminas |
0,2 |
Papildomos sąlygos:
- Asmenys, išsilavinimą įgiję 2015–2021 m. turi būti išlaikę bent vieną valstybinį brandos egzaminą.
- Asmenys, išsilavinimą įgiję 2014 m. ir anksčiau, išsilavinimą įgiję užsienio šalių institucijose, pagal tarptautinių organizacijų ar užsienio valstybių švietimo programas, atleisti nuo brandos egzaminų dėl ligos arba turinys įgytų ar įgimtų sutrikimų turi pateikti vidurinį išsilavinimą patvirtinantį dokumentą.
Informacija asmenims, vidurinį išsilavinimą įgijusiems užsienyje.

Globalią rinkodarą studijuoti Vilniaus universitete verta:
|
|
Absolventai dirba: |
- tarptautinė komanda ir tarptautinė aplinka;
|
|
|
|
|
|
- iki dviejų metų galite praleisti studijuodami geriausiuose Europos universitetuose pagal Erasmus+ studijų mainų programas;
|
|
- Euromonitor International;
|
- ugdysite praktinius ir teorinius vadybos įgūdžius, naudingus moderniam šiandienos verslui.
|
|
|
“Global marketing study programme seems to be applicable for educating and training young professionals so that they are ready to act as high-performers in the labour market locally and abroad.“
Robertas Ivanauskas, Senior Manager - Consulting, Euromonitor International