Padalinys |
Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas |
Trukmė |
3,5 metų |
Krypčių grupė |
Verslo ir viešoji vadyba |
Studijų forma |
Nuolatinės dieninės studijos |
Studijų kryptis (šaka) |
Vadyba |
Studijų programos kreditai |
210 |
Kvalifikacinis laipsnis |
Verslo vadybos bakalauras |
Metinė studijų kaina (2020) |
2040 EUR
|
Parsisiųsti studijų programos aprašą
Parengti aukštos kvalifikacijos rinkodaros specialistus, galinčius dirbti Lietuvos ir užsienio įmonių rinkodaros skyriuose tiek produkto, rinkos ar komunikacijos specialistais, tiek konsultantais ar net tam tikros veiklos vadovais, gebančiais savarankiškai analizuoti rinkas, priimti prekės planavimo, kainodaros, logistikos bei komunikacijos sprendimus, iniciuoti ir vykdyti įvairias rinkodaros veiklas, kūrybiškai taikyti tarpdisciplininį universitetinį išsilavinimą tarptautinėje verslo aplinkoje bei gebėti savarankiškai kelti savo kvalifikaciją.
Studijų programos planas
Dėmesio! Studijų programos planas gali keistis.
Dalyko pavadinimas |
Kreditai |
Dalyko pavadinimas |
Kreditai |
1 semestras
Privalomieji dalykai
Ekonomikos teorija
Verslo teisė
Organizacijų etika ir socialinė atsakomybė
Verslo kūrimas ir valdymas
Vadyba
Rinkodaros pagrindai
|
30.0
30.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
|
5 semestras
Privalomieji dalykai
Rinkodaros komunikacija
Verslas-verslui rinkodara ir asmeninis pardavimas
Verslo logistika
Rinkodaros tyrimų pagrindai
Pasirenkamieji dalykai
Įmonės veiklos vertinimas / Mokesčių sistema /
Inovacijų valdymas / Kokybės vadyba
|
30.0
20.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
|
2 semestras
Privalomieji dalykai
Globalus verslas
Verslo statistika
Vartotojų elgsena
Informacijos technologijos
Apskaitos pagrindai
Bendrųjų universitetinių dalykų moduliai*
|
30.0
25.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
|
6 semestras
Privalomieji dalykai
Rinkodaros valdymas
Rinkodaros analitika
Skaitmeninė rinkodara
Kursinis darbas
Pasirenkamieji dalykai
Korporacijų komunikacija /
Reklama ir žinutės formavimas /
Tarpkultūrinės derybos /
Tarpkultūrinė komunikacija
|
30.0
20.0
5.0
5.0
5.0
5.0
10.0
5.0
|
3 semestras
Privalomieji dalykai
Tarptautinė rinkodara
Tarpkultūrinės vadybos pagrindai
Paslaugų rinkodara
Mažmeninės prekybos vadyba ir rinkodara
Pasirenkamieji dalykai
Projektų valdymas / Verslo startegijos
Bendrųjų universitetinių dalykų moduliai*
|
30.0
20.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
|
7 semestras
Privalomieji dalykai
Profesinė praktika
Bakalauro baigiamasis darbas
|
30.0
30.0
15.0
15.0
|
4 semestras
Privalomieji dalykai
Personalo vadyba
Elektroninis verslas
Prekių ir jų ženklų (brandų) valdymas
Kainodara ir pardavimų skatinimas
Pasirenkamieji dalykai
Finansų pagrindai / Organizacinė elgsena
Bendrųjų universitetinių dalykų moduliai*
|
30.0
20.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
5.0
|
|
|
*Nuo antrojo semestro galima rinktis bendrųjų universitetinių studijų, studijų krypties gilinamuosius dalykus, kitus pasirenkamuosius dalykus ir antrąją užsienio kalbą.
2021 m. priėmimo sąlygos
Stojant į valstybės finansuojamą vietą
|
Dalykas |
Forma |
Koeficientas |
1 |
Matematika |
Egzaminas |
0,4 |
2 |
Istorija arba informacinės technologijos, arba geografija, arba užsienio kalba |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
3 |
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
4 |
Lietuvių kalba ir literatūra |
Egzaminas |
0,2 |
Vidurinį išsilavinimą įgijusiems 2021 m. reikia atitikti šiuos reikalavimus:
1. Išlaikyti tris valstybinius brandos egzaminus:
- Lietuvių kalbos ir literatūros;
- Matematikos;
- Stojančiojo laisvai pasirinktą valstybinį brandos egzaminą.
2. Penkių geriausių metinių dalykų (A ir B lygio) įvertinimų vidurkis turi būti ne mažesnis nei 7. Įskaitomi dalykai:
- lietuvių kalba ir literatūra;
- gimtoji kalba (baltarusių arba lenkų, arba rusų, arba vokiečių);
- užsienio kalba;
- matematika;
- istorija arba geografija, arba integruotas istorijos ir geografijos kursas;
- biologija arba fizika, arba chemija, arba integruotas gamtos mokslų kursas;
- meno arba technologijų krypties dalykas;
- bendrojo fizinio ugdymo arba pasirinktos sporto šakos dalykas.
Stojančiųjų į valstybės finansuojamą vietą konkursinis balas turi būti ne mažesnis nei 5,4 (nepatvirtinta; minimalus 2021 m. konkursinis balas bus paskelbtas artėjant priėmimui).
! Informacija asmenims, išsilavinimą įgijusiems 2020 m. ir anksčiau.
! Informacija asmenims, vidurinį išsilavinimą įgijusiems užsienyje.
Stojant į valstybės nefinansuojamą vietą
|
Dalykas |
Forma |
Koeficientas |
1 |
Matematika |
Egzaminas |
0,4 |
2 |
Istorija arba informacinės technologijos, arba geografija, arba užsienio kalba |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
3 |
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
4 |
Lietuvių kalba ir literatūra |
Egzaminas |
0,2 |
Papildomos sąlygos:
- Asmenys, išsilavinimą įgiję 2015–2021 m. turi būti išlaikę bent vieną valstybinį brandos egzaminą.
- Asmenys, išsilavinimą įgiję 2014 m. ir anksčiau, išsilavinimą įgiję užsienio šalių institucijose, pagal tarptautinių organizacijų ar užsienio valstybių švietimo programas, atleisti nuo brandos egzaminų dėl ligos arba turinys įgytų ar įgimtų sutrikimų turi pateikti vidurinį išsilavinimą patvirtinantį dokumentą.
Stojančiųjų į valstybės nefinansuojamą vietą konkursinis balas turi būti ne mažesnis nei 5,4 (nepatvirtinta; minimalus 2021 m. konkursinis balas bus paskelbtas artėjant priėmimui).
! Informacija asmenims, vidurinį išsilavinimą įgijusiems užsienyje.

Globalią rinkodarą studijuoti Vilniaus universitete verta:
|
|
Absolventai dirba: |
- paskaitose dažni svečiai bus verslo praktikos turintys lektoriai;
|
|
|
|
|
|
- dėstomi dalykai ir ugdomos kompetencijos sudaro sąlygas studentams pasiruošti ir laikyti LiMa egzaminus ir gauti EMC sertifikatą;
|
|
- Euromonitor International;
|
- 60 proc. studijų turinio orientuota į rinkodaros dalykus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
„Bakalauro studijų programa “Globali rinkodara” yra labai reikalinga ir tiksliai nukreipta į dabartinę situaciją darbo rinkoje. Tokių specialistų rengimas yra svarbus tiek šiuo metu, tiek ir žvelgiant į ateitį. Darbo rinkai reikia ženkliai daugiau rinkodarą išmanančių specialistų. Ypatingai svarbu, kad šie studentai gebės svarankiškai spręsti verslo problemas bei turės tiek taktinėms, tiek ir strateginėms problemoms spręsti reikalingų žinių.”
LiMa direkotorė Alvydė Palaimaitė ir LiMA valdybos narė bei švietimo grupės vadovė Ornela Ramašauskaitė
„Bakalauro studijų programa “Globali rinkodara” parengs rinkai reikalingus rinkodaros specialistus, kurie žinotų įvairias rinkodaros priemones, gebėtų analizuoti rinkoje esamas situacijas ir parinkti tinkamiausius rinkodaros veiksmus.”
Asociacijos administracijos vadovas prezidentas Romas Apulskis, Baltic Gastronomy Leaders