Kūrybos komunikacija

2020 m. socialinių mokslų krypčių grupei skirta tris kartus daugiau valstybės finansuojamų vietų! Rinkis #pirmunumeriuVU

Padalinys Komunikacijos fakultetas Trukmė 4 metai
Krypčių grupė Socialiniai mokslai Studijų forma Nuolatinės dieninės
Studijų kryptis (šaka) Komunikacija Studijų programos kreditai 240
Kvalifikacinis laipsnis Socialiniai mokslai Metinė studijų kaina(2020) 2000 EUR

Parsisiųsti studijų programos aprašą

Ši studijų programa skirta norintiems gyventi vizualiųjų medijų, koncertų, parodų, kūrybinių projektų ir kitų kultūros įvykių įgyvendinimo ritmu. Kad taptumėte kūrybingi ir perspektyvūs kūrybos pramonės pasaulio dalyviai, studijuosite kūrybos ekonomikos ir kūrybinių industrijų veikimo principus, išmoksite organizuoti įvairius renginius, vykdyti kūrybines veiklas, formuoti kūrėjų įvaizdį, profesionaliai pateikti informaciją apie juos kultūros specialistams ir visuomenei, susipažinsite su įvairiais medijų žanrais – kinu, televizija, fotografija, teatru ir jų naudojimu kūrybos komunikacijoje.

Kūrybos komunikaciją studijuoti Vilniaus universitete verta:

  Absolventai dirba:
  • vyksta itin daug praktinių užsiėmimų; atliekama pažintinė ir dvi (mėnesio ir dviejų mėnesių trukmės) profesinės praktikos;
 
  • kūrybinio verslo (kino, muzikos, televizijos, teatro, audiovizualinių menų, pramogų ir pan.) įmonėse;
  • išmoksite komunikuoti socialinėse medijose;
 
  • reklamos ir rinkodaros agentūrose;
  • analizuosite filmus ir spektaklius, kursite scenarijus, fotografuosite, filmuosite;
 
  • kultūros įstaigų rinkodaros skyriuose;
  • kūrybos komunikacijos specialistų laukia meno kūrėjai, leidyklos, ryšių su visuomene ir reklamos agentūros, verslo ir valstybinės institucijos, siekiančios inovatyviai pristatyti savo veiklą visuomenei ir žiniasklaidai;
 
  • Some Films;
  • studentams dėsto žinomi žiniasklaidos ir televizijos, ryšių su visuomene, kūrybinių industrijų, kino, dailės ir teatro specialistai;
 
  • LRT;
  • iki 50 proc. studijų trukmės galėsi stu-dijuoti užsienio universitetuose;
 
  • AD Love;
  • tai – populiariausia Komunikacijos fakulteto specialybė.
 
  • TV3;
   
  • Live Nation Lietuva.

AgneKulitaite600x600 „Labiausiai į atmintį įsirėžę yra dėstytojai, kurių klausydavau ištempusi ausis ir išpūtusi akis, o net jei ir darbas kliudydavo atvykti į jų paskaitą, darydavau viską, kad tik pavyktų sudalyvauti.“

Agnė Kulitaitė, Benedikto Gylio paramos fondo projektų vadovė, žurnalo „Seen“ pardavimų vadovė, portalo 15 min. skilties Ypatingos ambasadorė ir skiltininkė

 

 

Henrikas Draugelis „Visada mėgau būti ten, kur daug veiksmo, iššūkių, o komunikacijos mokslas ir yra apie tai. Nei karto nesuabejojau savo pasirinkimu ir visais studijų metais džiaugiausi programos įvairove bei itin plačiai formuojamu profiliu. Šiandien, atrodo, galiu daryti daugiau nei galėjau įsivaizduoti.“

Henrikas Draugelis, Muzikos atlikėjų vadybininkas ir komunikacijos specialistas, muzikos apdovanojimų M.A.M.A. komunikacijos specialistas

 

Lina Patskocimaite 1200x1200 „Studijos išugdė suvokimą, kad komunikacija (tiek vidinė, tiek išorinė) yra vienas iš svarbiausių bet kokio projekto elementų. Be nuoseklios vidinės komunikacijos neįmanomas efektyvus darbas komandoje, o be tikslingos ir tinkamai parengtos išorinės komunikacijos – joks sukurtas produktas nepasieks auditorijos, kuriai ir yra skirtas.“

Lina Patskočimaitė, LRT.lt Skaitmeninių aktyvų skyriaus vadovė

 

 

Antanas Mikalauskas „Pasirinkau šias studijas, kad turėčiau laisvę ir galimybę rinktis savo profilį, ateitį. Niekada nenorėjau būti vienakryptis specialistas. Save visada siejau su daug sričių – ir politika, ir komunikacija, ir projektų valdymu – todėl šios studijos buvo vienintelis ir turbūt geriausias sprendimas.“

Antanas Mikalauskas, Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos LiJOT prezidentas, buvęs ISIC Lietuva vadovas

Nurodykite atsiliepimą.
reCAPTCHA turi būti patvirtinta!
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku