Padalinys |
Komunikacijos fakultetas |
Trukmė |
4 metai |
Krypčių grupė |
Socialiniai mokslai |
Studijų forma |
Nuolatinės dieninės |
Studijų kryptis (šaka) |
Komunikacija |
Studijų programos kreditai |
240 |
Kvalifikacinis laipsnis |
Socialiniai mokslai |
Metinė studijų kaina(2020) |
2000 EUR |
Parsisiųsti studijų programos aprašą
Ši studijų programa skirta norintiems gyventi vizualiųjų medijų, koncertų, parodų, kūrybinių projektų ir kitų kultūros įvykių įgyvendinimo ritmu. Kad taptumėte kūrybingi ir perspektyvūs kūrybos pramonės pasaulio dalyviai, studijuosite kūrybos ekonomikos ir kūrybinių industrijų veikimo principus, išmoksite organizuoti įvairius renginius, vykdyti kūrybines veiklas, formuoti kūrėjų įvaizdį, profesionaliai pateikti informaciją apie juos kultūros specialistams ir visuomenei, susipažinsite su įvairiais medijų žanrais – kinu, televizija, fotografija, teatru ir jų naudojimu kūrybos komunikacijoje.
Studijų programos planas
Dalykai |
Kreditai |
1 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
30.0 |
Komunikacijos etika |
5.0 |
Komunikacijos filosofija |
5.0 |
Komunikacijos istorija |
5.0 |
Kultūros politikos įvadas |
5.0 |
Profesinė kalba |
5.0 |
Užsienio kalba C1 |
5.0 |
2 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
15.0 |
Kūrybinių industrijų įvadas |
5.0 |
Pažintinė praktika |
5.0 |
Žiniasklaidos teorija |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Mados ir stiliaus raiška |
5.0 |
Miesto kultūrinės erdvės |
5.0 |
Vilniaus kultūrų sąveika |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
3 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Fotografijos studijos |
5.0 |
Integruota komunikacija |
5.0 |
Kūrybiškumo ugdymas |
5.0 |
Kūrybos ekonomika |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
5.0 |
Dailės ir dizaino įvadas |
5.0 |
Literatūros adaptacijos vizualinėse medijose |
5.0 |
Šiuolaikinio teatro studijos |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
5.0 |
4 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Kino gamyba ir vadyba |
5.0 |
Muzikos kritika ir žanrai |
5.0 |
Politikos komunikacijos teorija |
5.0 |
Vaizdo operatoriaus menas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Profesinė praktika |
5.0 |
Semiotika |
5.0 |
Televizijos studijos |
5.0 |
5 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
10.0 |
Komunikacinės ir informacinės veiklos tyrimo metodai |
5.0 |
Teisiniai viešosios kūrybos komunikacijos pagrindai |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
20.0 |
Variantas A |
10.0 |
Rinkodara |
5.0 |
Žiniasklaidos vadyba |
5.0 |
Variantas B |
10.0 |
Muzikos vadyba |
5.0 |
Skaitmeninis garso redagavimas |
5.0 |
Variantas C |
10.0 |
Leidinio dizainas |
5.0 |
Skaitmeninės leidybos pagrindai |
5.0 |
Grupė |
10.0 |
Kino ir televizijos dramaturgija |
5.0 |
Komunikacija socialiniuose tinkluose |
5.0 |
TV režisūros teorija ir praktika I/II d. |
5.0 |
6 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
15.0 |
Kūrybinių projektų valdymas |
10.0 |
Kursinis darbas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
15.0 |
Grupė I |
5.0 |
Filmų analizė |
5.0 |
Meno kuratorystė |
5.0 |
TV laidų vadyba |
5.0 |
Grupė II |
10.0 |
Informacinės ir komunikacinės technologijos |
5.0 |
Kultūros paveldo sklaida |
5.0 |
Reklama |
5.0 |
TV režisūros teorija ir praktika II/II d. |
5.0 |
7 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Profesinė praktika |
20.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Komunikacijos projektas |
10.0 |
8 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Bakalauro baigiamasis darbas (kryptis: komunikacija) |
20.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Derybų menas |
5.0 |
Įvaizdžio vadyba ir komunikacija |
5.0 |
Lyderystė ir komunikacija |
5.0 |
Kūrybos komunikacija (BUS) (šaka)
Dalykai |
Kreditai |
4 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Kino gamyba ir vadyba |
5.0 |
Muzikos žanrai ir kritika |
5.0 |
Politikos komunikacijos teorija |
5.0 |
Vaizdo operatoriaus menas |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
5 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
10.0 |
Komunikacinės ir informacinės veiklos tyrimo metodai |
5.0 |
Teisiniai viešosios kūrybos komunikacijos pagrindai |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Variantas A |
10.0 |
Rinkodara |
5.0 |
Žiniasklaidos vadyba |
5.0 |
Variantas B |
10.0 |
Muzikos vadyba |
5.0 |
Skaitmeninis garso redagavimas |
5.0 |
Variantas C |
10.0 |
Leidinio dizainas |
5.0 |
Skaitmeninės leidybos pagrindai |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
6 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
5.0 |
Kursinis darbas |
5.0 |
Pasirenkamieji dalykai |
10.0 |
Informacinės ir komunikacinės technologijos |
5.0 |
Kultūros paveldo sklaida |
5.0 |
Reklama |
5.0 |
TV režisūros teorija ir praktika II/II d. |
5.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
7 rudens semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Profesinė praktika |
20.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
8 pavasario semestras |
Privalomieji dalykai |
20.0 |
Bakalauro baigiamasis darbas (kryptis: komunikacija) |
20.0 |
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai (moduliai) |
10.0 |
*Nuo antro semestro galima rinktis bendrųjų universitetinių studijų, studijų krypties gilinamuosius dalykus, kitus pasirenkamuosius dalykus ir antrąją užsienio kalbą.
2021 m. priėmimo sąlygos
Stojant į valstybės finansuojamą vietą
|
Dalykas |
Forma |
Koeficientas |
1 |
Lietuvių kalba ir literatūra |
Egzaminas |
0,4 |
2 |
Istorija arba matematika, arba informacinės technologijos, arba geografija |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
3 |
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
4 |
Užsienio kalba |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
Vidurinį išsilavinimą įgysiantiems 2021 m. reikia atitikti šiuos reikalavimus:
1. Išlaikyti tris valstybinius brandos egzaminus:
- Lietuvių kalbos ir literatūros;
- Matematikos;
- Stojančiojo laisvai pasirinktą valstybinį brandos egzaminą.
2. Penkių geriausių metinių dalykų (A ir B lygio) įvertinimų vidurkis turi būti ne mažesnis nei 7. Įskaitomi dalykai:
- lietuvių kalba ir literatūra;
- gimtoji kalba (baltarusių arba lenkų, arba rusų, arba vokiečių);
- užsienio kalba;
- matematika;
- istorija arba geografija, arba integruotas istorijos ir geografijos kursas;
- biologija arba fizika, arba chemija, arba integruotas gamtos mokslų kursas;
- meno arba technologijų krypties dalykas;
- bendrojo fizinio ugdymo arba pasirinktos sporto šakos dalykas.
Stojančiųjų į valstybės finansuojamą vietą konkursinis balas turi būti ne mažesnis nei 5,4 (nepatvirtinta; minimalus 2021 m. konkursinis balas bus paskelbtas artėjant priėmimui).
! Informacija asmenims, išsilavinimą įgijusiems 2020 m. ir anksčiau.
! Informacija asmenims, vidurinį išsilavinimą įgijusiems užsienyje.
Stojant į valstybės nefinansuojamą vietą
|
Dalykas |
Forma |
Koeficientas |
1 |
Lietuvių kalba ir literatūra |
Egzaminas |
0,4 |
2 |
Istorija arba matematika, arba informacinės technologijos, arba geografija |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
3 |
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
4 |
Užsienio kalba |
Egzaminas arba metinis (A lygio) pažymys |
0,2 |
Papildomos sąlygos:
- Asmenys, išsilavinimą įgiję 2015–2021 m. turi būti išlaikę bent vieną valstybinį brandos egzaminą.
- Asmenys, išsilavinimą įgiję 2014 m. ir anksčiau, išsilavinimą įgiję užsienio šalių institucijose, pagal tarptautinių organizacijų ar užsienio valstybių švietimo programas, atleisti nuo brandos egzaminų dėl ligos arba turinys įgytų ar įgimtų sutrikimų turi pateikti vidurinį išsilavinimą patvirtinantį dokumentą.
Stojančiųjų į valstybės nefinansuojamą vietą konkursinis balas turi būti ne mažesnis nei 5,4 (nepatvirtinta; minimalus 2021 m. konkursinis balas bus paskelbtas artėjant priėmimui).
! Informacija asmenims, vidurinį išsilavinimą įgijusiems užsienyje.
Daugiau informacijos apie šią studijų programą
Kūrybinės industrijos prasideda nuo komunikacijos
Sėkminga įmonės veikla sunkiai įsivaizduojama be komunikacijos, viešųjų ryšių specialistų. Nors naujųjų technologijų amžiuje komunikacija yra reikšminga politikos, verslo, privačiuose sektoriuose, šiandien ji suprantama kaip neatsiejama kūrybinių industrijų dalis, nes komunikacija reikalinga bet kuriam kultūros produktui suvokti, įvertinti ir paskleisti.
„Kūrybos pramonė išaugo ir auga toliau, sudarydama vis didesnę bendrojo vidaus produkto (BVP) dalį išsivysčiusiose valstybėse, nes ji aprėpia kultūros produktų idėjos ir pagaminimo kūrybiškumą, galiausiai – jų sklaidą kartu su intelektinės nuosavybės...
Skaityti daugiau
Kūrybos komunikaciją studijuoti Vilniaus universitete verta:
|
|
Absolventai dirba: |
- vyksta itin daug praktinių užsiėmimų; atliekama pažintinė ir dvi (mėnesio ir dviejų mėnesių trukmės) profesinės praktikos;
|
|
- kūrybinio verslo (kino, muzikos, televizijos, teatro, audiovizualinių menų, pramogų ir pan.) įmonėse;
|
- išmoksite komunikuoti socialinėse medijose;
|
|
- reklamos ir rinkodaros agentūrose;
|
- analizuosite filmus ir spektaklius, kursite scenarijus, fotografuosite, filmuosite;
|
|
- kultūros įstaigų rinkodaros skyriuose;
|
- kūrybos komunikacijos specialistų laukia meno kūrėjai, leidyklos, ryšių su visuomene ir reklamos agentūros, verslo ir valstybinės institucijos, siekiančios inovatyviai pristatyti savo veiklą visuomenei ir žiniasklaidai;
|
|
|
- studentams dėsto žinomi žiniasklaidos ir televizijos, ryšių su visuomene, kūrybinių industrijų, kino, dailės ir teatro specialistai;
|
|
|
- iki 50 proc. studijų trukmės galėsi stu-dijuoti užsienio universitetuose;
|
|
|
- tai – populiariausia Komunikacijos fakulteto specialybė.
|
|
|
|
|
|
„Labiausiai į atmintį įsirėžę yra dėstytojai, kurių klausydavau ištempusi ausis ir išpūtusi akis, o net jei ir darbas kliudydavo atvykti į jų paskaitą, darydavau viską, kad tik pavyktų sudalyvauti.“
Agnė Kulitaitė, Benedikto Gylio paramos fondo projektų vadovė, žurnalo „Seen“ pardavimų vadovė, portalo 15 min. skilties Ypatingos ambasadorė ir skiltininkė
„Visada mėgau būti ten, kur daug veiksmo, iššūkių, o komunikacijos mokslas ir yra apie tai. Nei karto nesuabejojau savo pasirinkimu ir visais studijų metais džiaugiausi programos įvairove bei itin plačiai formuojamu profiliu. Šiandien, atrodo, galiu daryti daugiau nei galėjau įsivaizduoti.“
Henrikas Draugelis, Muzikos atlikėjų vadybininkas ir komunikacijos specialistas, muzikos apdovanojimų M.A.M.A. komunikacijos specialistas
„Studijos išugdė suvokimą, kad komunikacija (tiek vidinė, tiek išorinė) yra vienas iš svarbiausių bet kokio projekto elementų. Be nuoseklios vidinės komunikacijos neįmanomas efektyvus darbas komandoje, o be tikslingos ir tinkamai parengtos išorinės komunikacijos – joks sukurtas produktas nepasieks auditorijos, kuriai ir yra skirtas.“
Lina Patskočimaitė, LRT.lt Skaitmeninių aktyvų skyriaus vadovė
„Pasirinkau šias studijas, kad turėčiau laisvę ir galimybę rinktis savo profilį, ateitį. Niekada nenorėjau būti vienakryptis specialistas. Save visada siejau su daug sričių – ir politika, ir komunikacija, ir projektų valdymu – todėl šios studijos buvo vienintelis ir turbūt geriausias sprendimas.“
Antanas Mikalauskas, Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos LiJOT prezidentas, buvęs ISIC Lietuva vadovas