Marketingo technologijos (vykdoma anglų k.)

Sukurta: 18 gruodžio 2020

Scope2x

Padalinys
Kauno fakultetas

Scope2x

Krypčių grupė
Informatikos mokslai

Scope2x

Studijų kryptis (šaka)
Informacijos sistemos

Scope2x

Kvalifikacinis laipsnis
Informatikos mokslų bakalauras

Scope2x

Trukmė
3,5 metų

Scope2x

Studijų forma
Nuolatinės dieninės

Scope2x

Studijų programos kreditai
210

Scope2x

Metinė studijų kaina 
4 900 EUR

 

Tai vienintelė Lietuvoje tarpdalykinė programa, integruojanti informacijos sistemų ir rinkodaros informacinių procesų skaitmeninių technologijų srities žinias, leisiančias absolventui sėkmingai išspręsti ir įgyvendinti rinkodaros uždavinius skaitmeninėje terpėje.

 Programa yra vykdoma anglų kalba.

Kodėl ši programa?

  • derinamos rinkodaros ir IT žinios;

  • iki 50 proc. studijų trukmės galėsi studijuoti užsienio universitetuose;

  • pasirenkamieji programos dalykai užtikrins sėkmingą asmeninės karjeros valdymą;

  • atliekamas ne tik teorinis, bet ir praktinis baigiamasis darbas – įmonėje įgyvendinamas rinkodaros technologijų projektas;

  • „nutolusios darbo vietos“ karjeros galimybės visame pasaulyje.

Karjera

  • tarptautinėse organizacijose;

  • rinkos tyrimų kompanijose;

  • pardavimų ar rinkodaros skyriuose;

  • reklamos agentūrose;

  • žiniasklaidos ar technologijų kompanijose;

  • verslo įmonėse.

Giedrius Romeika„Pastebėta, kad šiuolaikinėje rinkoje ypač paklausūs marketingo srities specialistai, gebantys analizuoti duomenis ir efektyviai bei kūrybiškai suderinti rinkodaros žinias su technologiniais sprendimais skaitmeninėje reklamos rinkoje. Todėl šioje studijų programoje studentai supažindinami ne tik su teorinėmis žiniomis apie e. marketingo strategijų planavimą, vykdymą ir valdymą skaitmeninėje erdvėje, bet ir su naujausiais įmonėse pasitelkiamais rinkodaros įrankiais, sprendiniais ir technologijomis , padedančiomis greičiau įgyvendinti išsikeltas užduotis bei sėkmingai konkuruoti verslo aplinkoje. Studentams aktualu ir tai, kad paskaitas ves dėstytojai, kurie taip pat dalijasi ekspertiniais patarimais su įmonėmis, kaupia tarptautinę patirtį, todėl yra ne tik teoretikai, bet ir praktikai.“

Dr. Giedrius Romeika, Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto direktorius ir Marketingo technologijų dėstytojas